تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
plusresetminus
حزب الله:«خیرت ویلدرس» رهبر حزب آزادی در هلند، با انتشار کاریکاتوری از رئیس جمهور ترکیه و معرفی وی به عنوان تروریست به جنگ اردوغان رفت.
۰
کد مطلب : ۲۳۸۷۶۵
رهبر حزب آزادی هلند به جنگ «اردوغان» رفت
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، «خیرت ویلدرس» رهبر حزب آزادی در هلند که به داشتن روحیات ضد اسلامی مشهور است، در حمایت از اقدامات ضد اسلامی «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه، کاریکاتوری را علیه «رجب طیب اردوغان» منتشر کرد.
بر اساس این گزارش، انتشار کاریکاتوری از رئیس‌جمهوری ترکیه و معرفی وی به عنوان «تروریست» از سوی خیرت ویلدرس، رهبر حزب آزادی در هلند، با واکنش تند مقام‌های دولت ترکیه مواجه شد.
مقام‌های دولت ترکیه می‌گویند اینگونه اقدامات «فاشیستی» هستند و باید متوقف شوند.
ویلدرس که سیاستمداری راست‌گرا است، در روزهای اخیر نه تنها اردوغان را «تروریست» نامیده است، بلکه با بازنشر مطلبی از وب‌سایت «نوردیک مانیتور» سوئد، در توییتی نوشت که رئیس‌جمهوری ترکیه، با «سازمان‌های تروریستی» از جمله گروه داعش «رابطه نزدیکی» دارد.
وب‌سایت «نوردیک مانیتور» که خیرت ویلدرس، مطلب آن را بازتوییت کرده، نوشته است که رئیس‌جمهوری ترکیه نه تنها با سازمان‌های تروریستی «رابطه نزدیک» دارد، بلکه با آنها «معامله» هم می‌کند.
انتشار این کاریکاتور، خشم اردوغان و مقام‌های رسمی حامی وی در ترکیه را برانگیخت و رئیس‌جمهوری ترکیه، خیرت ویلدرس را «فاشیست» نامید.
در کاریکاتور منتشر شده، اردوغان شبیه سلاطین عثمانی ترسیم شده که روی دستاری که به سرش بسته، یک بمب آماده انفجار دیده می‌شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین