تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
plusresetminus
حزب الله:رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور، آبزیان، زنبورعسل و کرم ابریشم اداره کل دامپزشکی البرز گفت: اجرای طرح تزریق واکسن نیوکاسل به طیور بومی استان تا ۱۵ آبان به پایان می‌رسد.
۰
کد مطلب : ۲۳۸۷۲۷
موردی از ابتلای طیور بومی به نیوکاسل در البرز گزارش نشده است
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،سعید حسنی با اشاره به اجرای طرح تزریق واکسن طیور بومی در مقابل نیوکاسل اظهار کرد: اجرای این طرح در مراحل پایانی اجرا قرار دارد و تا ۱۵ آبان ماه به پایان می‌رسد.
وی ادامه داد: تا کنون تزریق واکسن نیوکاسل در شهرستان‌های اشتهارد و فردیس به پایان رسیده و در شهرستان‌های طالقان و ساوجبلاغ نیز ظرف چند روز آینده به پایان می‌رسد.
وی توضیح داد: هدف این طرح پوشش صد درصدی جمعیت طیور بومی استان است ولی گاه ممکن است در حین اجرا برخی خانواده‌ها در زمان اجرا در منزل حضور نداشته باشند.
این مسئول اضافه کرد: در دو دوره قبلی اجرای این طرح بیش از ۹۰ درصد جمعیت طیور بومی استان تحت پوشش قرار گرفتند و در این دوره نیز تلاش داریم بیشترین جمعیت را در مقابل نیوکاسل واکسینه کنیم.
رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور، آبزیان، زنبورعسل و کرم ابریشم اداره کل دامپزشکی البرز با اشاره به کنترل بیماری نیوکاسل در استان گفت: طی ۹ ماهه گذشته هیچ موردی از ابتلا به این بیماری در استان گزارش نشده است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین