کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در یک رویداد مجازی؛

جایزه یک عمر دستاورد حرفه‌ای به بیلی کریستال اهدا می‌شود

مهر , 3 آبان 1399 ساعت 12:58

حزب الله:جایزه یک عمر دستاورد حرفه‌ای فستیوال فیلم ساوانا به بیلی کریستال رسید.


به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، کالج هنر و طراحی ساوانا اعلام کرده بیلی کریستال بازیگر برنده جوایز تونی و امی جایزه یک عمر دستاورد حرفه‌ای فستیوال فیلم ساوانا SCAD را در بیست‌وسومین دوره این فستیوال که بین روزهای بیست‌وچهارم تا سی‌ویکم اکتبر به صورت مجازی برگزار می‌شود، دریافت خواهد کرد.
کریستال بیست‌وششم اکتبر و بعد از نمایش جدیدترین فیلمش یعنی «ایستادن، افتادن» که داستانش درباره دوستی غیرمحتمل بین یک کمدین شکست‌خورده با بازی بن شوارتز و یک پزشک پوست با بازی کریستال است، جایزه خود را دریافت خواهد کرد.
به این ترتیب او به جمع دریافت‌کنندگان دیگر جوایز امسال این فستیوال می‌پیوندد که قبلاً معرفی شده بودند.
یحیی عبدالمتین (جایزه اجرای متمایز)، ریچل برازناهان (جایزه بهترین بازیگر زن)، میلی بابی براون (جایزه ماوریک)، ای تن هاوک (جایزه دستاورد حرفه‌ای در صنعت سرگرمی)، جنیفر هادسون (جایزه ویرچوئوسو)، ساموئل ال. جکسون (جایزه افسانه‌های سینما)، گلن کین (جایزه یک عمر دستاورد حرفه‌ای در انیمیشن)، دلروی لیندو (جایزه بهترین بازیگر مرد)، تسا تامپسون (جایزه ونگارد) و استیون سوئن (جایزه دیسکاوری) برگزیدگان این رویداد هستند.
کریستال ستاره فیلم «وقتی هری با سالی ملاقات کرد» و فیلم‌های «تحلیلش کن» در کنار رابرت دنیرو، چهره ثابت برنامه «پخش زنده شنبه شب» در دهه هشتاد میلادی بود و از سال ۱۹۸۴ به جمع بازیگران آن پیوست. او همچنین تا به حال ۹ بار مجری برنامه اسکار و ۳ بار مجری جوایز گرمی بوده و توانسته به خاطر کارش به عنوان مجری، نویسنده و تهیه‌کننده این دو برنامه پنج بار نامزد دریافت جایزه امی شود.
از جدیدترین پروژه‌های کریستال می‌توان از کمدی «امروز اینجا» نام برد که در حال حاضر در مرحله تهیه پس از فیلمبرداری است و در آن کریستال علاوه بر کارگردانی و تهیه‌کنندگی، مقابل تیفانی هدیش نقش‌آفرینی هم می‌کند. او همچنین مشغول تهیه یک اقتباس موزیکال از فیلم سال ۱۹۹۲ «آقای شنبه شب» برای برادوی است.
فستیوال امسال ساوانا فیلم «من زنت هستم» با نقش‌آفرینی ریچل برازناهان را به عنوان فیلم افتتاحیه خود به نمایش می‌گذارد. بیش از ۱۵۰۰ فیلم برای رقابت در فستیوال امسال شرکت کردند.


کد مطلب: 238454

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/238454/جایزه-یک-عمر-دستاورد-حرفه-ای-بیلی-کریستال-اهدا-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com