تاریخ انتشارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
plusresetminus
حزب الله:شهردار کرج با تاکید بر لزوم آمادگی تجهیزات و ماشین آلات برای مدیریت فصل سرما، گفت: ضروری است تمهیدات لازم برای تحقق این مهم اندیشیده شود.
۰
کد مطلب : ۲۳۸۴۱۲
لزوم آمادگی تجهیزات و ماشین‌آلات برای مدیریت فصل سرما
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، علی کمالی زاده با حضور در سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج و بازدید از تجهیزات و ماشین آلات سنگین این سازمان، گفت: نیازسنجی دقیقی صورت پذیرد تا امکانات در فصل زمستان با آمادگی کامل در اختیار شهرداری های مناطق قرار گیرد.
وی با اشاره به اهمیت تسهیل تردد شهروندان در روزهای بارانی و برفی و فراهم کردن امنیت برای عابران پیاده، گفت: ضروری است تمهیدات لازم برای تحقق این امر مهم اندیشیده شود.
شهردار کرج بازسازی تجهیزات و خودروهای موجود در شهرداری را اقدامی به منظور صرفه جویی در اجاره ماشین آلات مورد استفاده در هنگام بارش های سنگین دانست و با اشاره به اینکه آمادگی تجهیزات و ادوات زمستانی، شهرداری را در مدیریت مطلوب تر هنگام بحران یاری می کند، گفت: در صورتی که ماشین آلات سنگین سازمان نیاز به تعمیرات دارد، این امر در اسرع وقت انجام شود.
کمالی زاده همچنین با یادآوری این موضوع که سال های گذشته یخبندان معابر شیب دار، تردد شهروندان را با مشکل مواجه کرده بود، تاکید کرد: به منظور تسریع در عملیات یخ زدایی، جانمایی مخازن شن پیش از بارندگی ها در دستور کار قرار گیرد.
وی بر مدیریت روان آب ها به هنگام بارندگی شدید و پیشگیری از روان شدن سیلاب در خیابان ها و معابر شهری نیز تاکید کرد و افزود: با هدف خدمات رسانی بهینه به شهروندان و مقابله با مشکلات ناشی از بارش باران و برف، اطمینان از لایروبی چاه های جذبی در تمام سطح شهر حاصل شود.
در ادامه محمد مسیبی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گزارش اجمالی از وضعیت موجود و کم و کیف امکانات اجرایی سازمان، در بخش ماشین آلات را ارائه کرده و مشکلات موجود در زمینه اورهال سازی ماشین آلات را به سمع شهردار کرج رساند که با نظر مساعد شهردار مقرر شد برآورد فنی هزینه های تعمیرات مشخص شده و پیگیری های لازم در خصوص ماشین آلات صورت پذیرد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین