تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
plusresetminus
حزب الله:در حالی که از سوی باشگاه استقلال اعلام شده بخشی از بدهی این باشگاه به وینفرد شفر داده شده، این موضوع هنوز به تایید سرمربی پیشین آبی پوشان نرسیده است.
۰
کد مطلب : ۲۳۸۳۷۵
ابهام در پرداخت بدهی استقلال به شفر
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،پنجره‌های نقل و انتقالاتی آبی پوشان کماکان بسته است و این را می‌توان بزرگ‌ترین معضل این باشگاه در آستانه برگزاری رقابتهای لیگ برتر دانست. آبی‌ها که برای همین نتوانستند از همه داشته‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند، در حالی نفرات جدیدشان را در تمرینات دارند که هنوز قادر به استفاده از آنها نیستند.
اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره آبی پوشان که مسئولیت تسویه حساب با شفر را برعهده گرفت و به همین منظور سفری نیز به ترکیه داشت، رسماً و در صفحه شخصی اش در اینستاگرام اعلام کرد مبلغ ۲۰۰ هزار دلار از مجموع مطالبات شفر را پرداخت کرده و مابقی آن نیز طی روزهای آینده پرداخت می‌شود.
در پی این اعلام رسمی که در رسانه رسمی باشگاه نیز بازنشر داشت، ساشا شفر اعلام کرد چنین پولی به حساب پدرش نرفته است. با گذشت حدوداً یک هفته از اعلام باشگاه استقلال مبنی بر پرداخت پول به شفر و عدم اعلام وصول این مبلغ، حالا خبر می‌رسد احتمالاً به دلیل تحریم‌های بانکی در ارسال پول خلل وارد شده است. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس به تازگی توانست مبلغ قابل توجهی را به حساب برانکو منتقل کرده و در راه تسویه حساب با وی قدم بزرگی بردارد.
این اتفاقات نشان می‌دهد در پرداخت بدهی استقلالی‌ها به شفر ابهام وجود دارد و ممکن است اگر تا پایان هفته میلادی (یکشنبه) بانک شفر رسید این پول را اعلام نکند، وی در این خصوص اظهار نظر رسمی نماید. مگر آنکه استقلالی‌ها بتوانند از پس تحریم‌ها برآمده و بخشی از بدهی شفر را پرداخت نمایند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین