تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
plusresetminus
حزب الله:مشاور امنیت ملی سابق آمریکا معتقد است اظهارات دونالد ترامپ درباره تقلب در انتخابات نگران‌کننده و نشانگر امتناع او از ترک بدون جار و جنجال قدرت در صورت شکست در انتخابات است.
۰
کد مطلب : ۲۳۸۱۷۰
بولتون: ترامپ بدون جار و جنجال از قدرت کناره‌گیری نمی‌کند
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،مشاور امنیت ملی سابق آمریکا نسبت به امتناع دونالد ترامپ از ترک مسالمت آمیز قدرت در صورت شکست در انتخابات ریاست جمهوری امسال هشدار دارد.
جان بولتون در مصاحبه‌ای با شبکه سی ان ان گفت: ترامپ در صورت شکست در انتخابات نوامبر بی سر و صدا از قدرت کناره نمی‌رود. در این صورت این وظیفه متوجه جمهوری خواهان است تا او را از کاخ سفید خارج کنند. فکر نمی‌کنم که او اینکار را بکند. باید بدانیم که او تا کجا پیش می‌رود.
مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید همچنین در بخش دیگری از این مصاحبه نسبت به پیامد‌ها و صدمات جبران ناپذیر ۴ سال دیگری ریاست جمهوری ترامپ برای مردم آمریکا هشدار داد و گفت: صراحتا می‌گویم ترامپ اگر شکست بخورد بی سروصدا و با متانت کنار نخواهد رفت.
مشاور پیشین دولت ترامپ افزود: وقتی نتیجه انتخابات معلوم شوند این کار (بیرون کردن ترامپ از کاخ سفید) وظیفه جمهوری خواهان و نه دموکرات هاست.
بولتون یادآور شد در صحبت هایش با هم حزبی‌های خود آن‌ها برای گفتگو با ترامپ در این باره اعلام آمادگی کرده اند و او تصور نمی‌کند که سران جمهوری خواه در صورت شکست ترامپ در انتخابات طرف او بایستند.
این مقام دولتی سابق کاخ سفید در بخشی از مصاحبه خود اظهارات ترامپ درباره تقلب در انتخابات را بسیار نگران کننده توصیف کرد. وی در باره این گفته ترامپ که «من تنها در صورت تقلب در انتخابات شکست می‌خورم» گفت او در یک انتخابات صادقانه می‌تواند شکست بخورد. من فکر می‌کنم این واقعاً به رهبری حزب جمهوری خواه، مقامات منتخب و شهروندان بستگی دارد.
بولتون که از از آوریل ۲۰۱۸ تا سپتامبر ۲۰۱۹ به عنوان مشاور امنیت ملی خدمت می‌کرد، گفت قصد ندارد در انتخابات سوم نوامبر به ترامپ یا جو بایدن دموکرات رای دهد. وی همچنین تاکید کرد تا زمانی که مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا و مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سمت خود باقی هستند او نگرانی از بابت اقدامات خطرناک ترامپ ندارد.
رئیس جمهور آمریکا از مدت‌ها پیش سعی کرده تا شائبه تقلب در انتخابات نوامبر را در اذهان عمومی این کشور ایجاد کند تا در صورت شکست در مقابل رقیب دموکراتش دستاویزی برای نپذیرفتن نتیجه انتخابات داشته باشد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین