تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
plusresetminus
حزب الله: سلمان حسام می‌گوید تقسیم منابع و بودجه در دوومیدانی سلیقه‌ای است و مسئولان به هر کسی هر مبلغی دوست دارند، می‌دهند.
۰
کد مطلب : ۲۳۸۱۴۱
پیشکسوت دوومیدانی: دنیا با جت حرکت می‌کند ما با کالسکه/ تقسیم بودجه سلیقه‌ای است
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،سلمان حسام در مورد وضعیت دوومیدانی ایران  گفت: شرایط دوومیدانی راضی‌کننده نیست، خود محوری وجود دارد و تا زمانی که این موضوع حل نشود شرایط بهبود پیدا نمی‌کند. اکنون از پیشکسوتان این رشته مشاوره نمی‌گیرند؛ من ۸ کلاس بین‌المللی دیده‌ام اما یک زنگ هم نمی‌زنند که مشاوره بگیرند که این کار خودمحوری است. از طرف دیگر رابطه جای ضابطه را گرفته و برخی افراد که سال‌هاست هیچ شاگردی ندارند و حرکتی انجام نداده‌اند، در فدراسیون هستند. 
این پیشکسوت در مورد تخصیص منابع در فدراسیون دوومیدانی گفت: اسپانسرهایی به این رشته وارد می‌شوند و منابعی را خرج می‌کنند اما مسئولان برای تقسیم آن بدون مشورت و سلیقه‌ای عمل می‌کنند و به هر کسی هر مبلغی که دوست دارند، می‌دهند. 
قهرمان سابق پرتاب دیسک آسیا در مورد وضعیت استعدادیابی در دوومیدانی گفت: این کار اصلا به درستی انجام نشده است؛ زمانی آقای کفاشیان به من گفت برای استعدادیابی فلان ماده به فلان شهر برو، یعنی شرایط جغرافیایی و آب و هوا را هم در نظر می‌گرفتیم. استعدادیابی زمانی است که من به عنوان قهرمان پرتاب دیسک آسیا نفراتی را پیدا کنم که از نظر فیزیکی خوب باشد و بگویم روی آن سرمایه ‌گذاری کنید چون برای پرتاب‌ها ثمربخش خواهد بود اما نخواستند و ما هم نمی‌رویم؛ ما مدال گرفتیم که دست کسی را نبوسیم و چمباتمه نزنیم اما برخی این کار را انجام می‌دهند و حقوق هم می‌گیرند. 
او در مورد آینده دوومیدانی ایران اظهار کرد: دنیا با جت حرکت می‌کند و ما با کالسکه! هر چقدر می‌دویم به آن ها نمی‌رسیم و تا زمانی که خودمحوری در دوومیدانی وجود دارد، شرایط تغییر نمی‌کند. 
حسام‌ در پایان گفت: بازنشسته وزارت ورزش هستم، سه میلیون تومان حقوق می‌گیرم و هشت نفر عائله دارم. از آقای ابطحی تشکر می‌کنم که به داد ما پیشکسوتان رسیده است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین