کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سلطانی فر: به دنبال ایجاد اشتغال و درآمدزایی هستیم

باشگاه خبرنگاران جوان , 27 مهر 1399 ساعت 11:59

حزب الله:وزیر ورزش و جوانان گفت: با امضای‌ تفاهم نامه میان وزارت ورزش و جوانان و وزارت میراث فرهنگی به دنبال ایجاد اشتغال و درآمدزایی هستیم.


به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به همه تبریک می گویم. در همین ماه، روز گردشگری را نیز داشتیم و این روز را به طرفداران گردشگری تبریک می گویم، هر چند که به خاطر ویروس منحوس کرونا نتوانستیم در حوزه گردشگری فعالیت خاصی داشته باشیم.
سلطانی فر ادامه داد: پیش از این سند اولیه‌ای با عنوان تفاهم نامه گردشگری و وزارت ورزش بین من، مونسان و گودرزی به امضا رسیده بود، اما امروز نسخه جدیدی از آن امضا شد.
وزیر ورزش و جوانان افزود: با امضای‌ تفاهم نامه به دنبال ایجاد اشتغال و توسعه کشور و درآمدزایی هستیم. برای مثال المپیک که هر ساله میلیون‌ها نفر را به کشور میزبان می‌آورد و یا رویداد‌هایی همچون جام جهانی، لیگ ملت، لیگ قهرمانان و ....
سلطانی فر ادامه داد: ما نیز همیشه در تلاش بودیم تا میزبان مسابقات باشیم و سخت افزار‌های موجود که پس از انقلاب اسلامی ایجاد شده، این فرصت را به ما داده است تا برای میزبانی مسابقات تلاش کنیم.
وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: در زمان پیش از انقلاب اسلامی تنها ۲ استادیوم که توانایی میزبانی فوتبال را داشتند، در اختیار داشتیم، اما امروز علاوه بر استادیوم تختی و آزادی، استادیوم‌های مشهد، اصفهان، تبریز و اهواز و حتی خوزستان را در اختیار داریم. در کنار این موارد ما هر ساله در هر استانی میزبان مسابقات بومی و محلی هستیم. زمانی در سازمان میراث فرهنگی بودم شاهد آن بودم که چه تعداد از گردشگران برای تماشای این رقابت‌ها به استان‌های مختلف کشور سفر می کردند.


کد مطلب: 237957

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/237957/سلطانی-فر-دنبال-ایجاد-اشتغال-درآمدزایی-هستیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com