تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
plusresetminus
حزب الله:قرار است مقامات آل خلیفه و رژیم صهیونیستی امروز توافقنامه برقراری روابط دیپلماتیک میان دو طرف را امضا ‌کنند؛ این در حالی است که پیشتر قرار بود توافقنامه سازش میان دو طرف به امضا برسد.
۰
کد مطلب : ۲۳۷۹۵۳
بحرین و رژیم صهیونیستی توافقنامه افتتاح سفارت امضا می‌کنند
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، بحرین و رژیم صهیونیستی قرار است امروز یکشنبه رسماً توافقنامه افتتاح سفارت و برقراری روابط دیپلماتیک را با حضور «استیو منوچین» وزیر خرانه‌داری آمریکا به امضا برسانند.
بر اساس این گزارش، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که بحرین به دلیل انتقادات گسترده خواستار این شده است تا در مرحله کنونی توافق سازش جامع به امضا نرسد.
این رسانه‌ها اعلام کردند که بحرین خواستار آن شده که فعلاً به جای «معاهده»، بیانیه همکاری‌های دیپلماتیک میان دو طرف امضا شود. مقامات آل خلیفه می‌خواهند به دلیل انتقادهای داخلی با روندی آهسته‌تر نسبت به امارات به سمت عادی‌سازی روابط با تل آویو حرکت کنند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا روز گذشته اعلام کرد که منوچین طی سفری چند روزه قرار است راهی فلسطین اشغالی، بحرین و امارات بشود.
این سفر یک ماه پس از امضای توافق عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی و همزمان با مبادرت این رژیم به تصویب طرح‌هایی برای ساخت هزاران واحد مسکونی جدید برای شهرک‌نشینان، انجام می‌گیرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین