کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گشوده شدن درهای مسجد الحرام به روی نمازگزاران پس از ۷ ماه

تسنیم , 27 مهر 1399 ساعت 10:08

حزب الله:عربستان بعد از ۷ ماه تعلیق اقامه نماز در مسجد الحرام در سایه شیوع کرونا، درهای مسجد را به روی نمازگزاران باز کرد.


به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، عربستان روز یکشنبه پس از 7 ماه تعلیق به دلیل شیوع اپیدمی کرونا ، به شهروندان و ساکنان سعودی اجازه اقامه نماز در مسجد الحرام  را داد.

 
خبرگزاری رسمی عربستان( واس) نیز در این باره گزارش داد که نماز برای شهروندان و ساکنان عربستان برای اولین بار در مسجد الحرام بعد از 7 ماه تعلیق اقامه می‌شود.
 
خبرگزاری واس اعلام کرد که با آغاز مرحله دوم مراسم عمره و اقامه نماز در مسجد الحرام شهروندان سعودی با 75 درصد ظرفیت ، نماز صبح یکشنبه را در مسجد الحرام که برابر با اول ربیع الاول است ، اقامه کردند.
 
وزارت امور حج و عمره تأکید کرد که همه اقدامات پیشگیرانه برای محافظت از نمازگزاران اتخاذ شده ، به گونه‌ای که 4000 کارگر 10 بار در روز مسجد جامع را شستشو و ضد عفونی می‌کنند و 900 لیتر مواد ضد عفونی کننده دست روزانه از طریق 300 دستگاه در تمام راهروهای مسجد جامع و 1000 لیتر ضدعفونی کننده فرش و 2500 لیتر ضدعفونی کننده سطوح توزیع می‌شود .
 
وزارت بهداشت عربستان سعودی ، روز شنبه ، از ثبت 359 مورد جدید ویروس کرونا خبر داد و در مجموع شمار مبتلایان به این ویروس به 341،854 مورد رسید.


کد مطلب: 237925

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/237925/گشوده-شدن-درهای-مسجد-الحرام-روی-نمازگزاران-۷-ماه

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com