تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
plusresetminus
حزب الله:فرماندار کرج گفت: اجرای طرح محدودیت سه روزه تردد خودروهای غیربومی در کلانشهر کرج تا ۵۰ درصد ترافیک درون شهری را کاهش داده است.
۰
کد مطلب : ۲۳۷۹۱۶
احتمال تمدید طرح محدودیت تردد در کلانشهر کرج
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، غفور قاسم پور روز یکشنبه ۲۷ مهرماه گفت: در سه روز اجرای این طرح شاهد کمترین بار ترافیک درون شهری در کلانشهر کرج بودیم که این تصمیم با کاهش سفرهای درون شهری و برون شهری، علاوه بر مدیریت شرایط فعلی بیماری کرونا بخشی از بار آلودگی هوا را در این ایام کاهش داد.
به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که آیا محدودیت‌ها در کرج تدوام خواهد داشت نیز گفت:  این طرح سه روزه بود اما به جهت مثبت بودن آثار آن بر مدیریت بیماری کرونا پیش بینی می‌شود از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا شاهد تدوام محدودیت ترددها به این کلانشهر باشیم.
گفتنی است، کرج مرکز استان البرز با دسترسی به ۱۴ استان مواصلاتی کشور بیشترین سهم ترددهای میلیونی از راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است.
اصناف بهداشت را رعایت کنند/ بازرسان در شهر حضور دارند
فرماندار کرج در ادامه با اشاره به انجام بیش از  ۲۰۰ بازرسی در سه روز پایانی هفته در سطح شهر که به اخطارهای کتبی و حتی پلمب برخی از واحدهای خدماتی منجر شد، از صاحبان صنوف و مشاغل خدماتی خواست تا دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند.
قاسم پور با اعلام این خبر افزود: با تشدید نظارت‌ها و آغاز گشت‌های مشترک فرمانداری کرج، دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت در بازرسی بیش از ۲۰۰ واحد  در سطح شهر افزون بر ۱۰۰ واحد در سه روز اخیر تذکر شفاهی و اخطار کتبی دریافت کرده اند.
وی تصریح کرد: گشت‌های مشترک در سطح شهر کماکان ادامه دارد واز صنوف نیز می خواهیم برای حفظ سلامت مردم دستور العمل‌ها را رعایت کنند تا کار به پلمب واحد خدماتی منتج نشود.
قاسم پور گفت: از صنوفی هم که تابع قوانین و بخشنامه‌ها بوده اند مراتب قدردانی را داریم و انتظار می‌رود در موج سوم کرونا نیز مسئولان را برای مدیریت و مهار بیماری یاری دهند.
فرماندار کرج در ادامه از اصحاب رسانه و خبر در انعکاس و انتشار به موقع اخبار مقابله با کرونا در خروجی خبرگزاری‌ها و فضای مجازی قدردانی و تشکر کرد.
قاسم پور گفت: انصافا خبرنگاران مرکز استان همواره در تمامی شرایط با احساس مسئولیت اجتماعی و رسالت حرفه ای خود در کنار مسئولان به عنوان یکی از اصلی ترین تریبون‌های اطلاع رسانی در سطح شهر بوده اند که این امر در پوشش رسانه‎ای سه موج از مدیریت بیماری کرونا مشهود بوده است.
وی با قدردانی از فعالیت مستمر مدیران و خبرنگاران خبرگزاری‌های رسمی، پایگاه های خبری، مطبوعات، سایت‌ها و فضای مجازی از این قشر خواست تا رسیدن به شرایط سفید از کرونا مسئولان خود را همراه نمایند.
قاسم پور گفت: رسانه‌های فعال مرکز استان البرز علاوه بر اطلاع رسانی گسترده، پل ارتباطی مردم و مسئولان نیز هستند و پرسش‌های مردمی را نیز از درگاه روابط عمومی ها به مدیران ارشد انتقال می دهند که این امر نیز بستر برنامه ریزی ها و تصمیمات و اقدامات جدید برای ادامه مدیریت شرایط فعلی کرونایی است، قدردان این اهتمام و جدیت هستیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین