تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
plusresetminus
حزب الله:رئیس پلیس اینترپل ناجا درباره جزئیات جدید استرداد مدیر عامل فراری بانک سرمایه به کشور توضیحاتی داد.
۰
کد مطلب : ۲۳۷۸۴۵
جزئیات جدید از بازگرداندن مدیر عامل فراری بانک سرمایه به کشور
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،سردار شیرزاد رئیس پلیس اینترپل ناجا درباره بازگرداندن یکی از مجرمان اقتصادی به کشور اظهار کرد:یکی از مجرمان پرونده چندهزار میلیاردی بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان که مدیر عامل این بانک نیز بود؛ پس از صدور اعلان قرمز در صحنه بین الملل، در اسپانیا شناسایی و بازداشت شد.
سردار شیرزاد با بیان اینکه پس از ارسال مدارک استرداد به اسپانیا، این فرد بازداشت شد ،گفت: مسیر استرداد به این صورت بود که متهم از کشوری که در آنجا شناسایی شد تحویل گرفته و برگردانده شد.

وی افزود: خوشحالم که استرداد این متهم همزمان با هفته ناجا بود؛ پلیس بین الملل وظیفه پیگیری اقدامات فرا ملی دارد و این بخش استرداد مجرم را انجام داد.
 رئیس پلیس اینترپل ناجا با بیان اینکه اقداماتی این چنینی زمینه شروع جرائم اقتصادی و پیگیری درباره آن را سخت می‌کند؛ اظهار کرد: فعالیت پلیس بین الملل بازتاب اقدامات پیشگیرانه هم داشته است.
وی ادامه داد: آن چیزی که ما می‌دانیم و بر اساس آنچه در دادگاه مطرح شد او هزاران میلیارد تومان اختلاس کرده است.

توضیحات رئیس پلیس اینترپل ناجا درباره پیگیری استرداد متهمان فراری از کانادا

 رئیس پلیس اینترپل ناجا در پاسخ به این سوال که آیا متهم استردادی از کشور کانادا داشته ایم یا خیر؟ گفت:استرداد از کانادا موضوعی است که تمام بخش‌های مختلف پیگیر آن هستند.
وی ادامه داد:ما برای متهمان فراری در این کشور هم اعلان قرمز صادر کرده ایم.
سردار شیرزاد گفت: در کانادا شرایط دیپلماسی فراهم نشده است، اما همان متهمانی که در آنجا حضور دارند اگر از این کشور خارج شوند، بازهم تحت اعلان قرمز هستند.
وی بیان کرد: ما مواردی داشته ایم که شخص از کانادا به کشوری دیگر رفته و کشور مقصد او را بازداشت کرده است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین