تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
plusresetminus
حزب الله:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین گفت: با تلاش پلیس آگاهی شرق استان تهران و دستگاه قضایی شهرستان ورامین، راز قتل خیابان مهدیه ورامین پس از ماه‌ها فاش شد و متهمان، پرده از راز این قتل گشودند.
۰
کد مطلب : ۲۳۷۸۴۰
راز قتل خیابان مهدیه ورامین فاش شد
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،علیرضا شمس صبح پنجشنبه ۲۴ مهرماه پس از بازسازی صحنه قتل رخ داده در خردادماه امسال در جمع خبرنگاران گفت: در خرداد امسال، شخصی بنام" ر.ا "شب هنگام، زمان مراجعه به منزل شخصی خود، با سلاح گرم، هدف گلوله مهاجمینی قرار گرفت و به دلیل شدت جراحات وارده به قتل رسید.
وی اظهار کرد: با وقوع این قتل، در همان ساعات اولیه، دستگاه قضایی شهرستان ورامین با همکاری مستقیم پلیس آگاهی، با سرعت و قاطعیت وارد عمل شده و چندین نفر مظنون این جنایت را بازداشت کردند.
وی تصریح کرد: پس از چندین ماه تحقیقات پلیسی و علمی پلیس آگاهی شرق استان، متهمان پس از مواجهه با دلایل و مستندات متقن قضایی، در مقابل بازپرس پرونده لب به اعتراف گشوده و پرده از راز قتل برداشتند. 
به گفته وی، اختلافات قبلی با مقتول و انتقام علت وقوع این جنایت از سوی متهمین اعلام شده است.
شمس بیان کرد: در حال حاضر، رسیدگی به این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ورامین، مراحل تکمیلی خود را سپری می‌کند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین تأکید کرد: حفظ جان، مال و نوامیس شهروندان و نظم و امنیت عمومی، خط قرمز دستگاهای قضایی، امنیتی و انتظامی است و بدون هر گونه مسامحه، قاطعانه با متعرضان به امنیت منطقه برخورد شده و بر اساس مقررات و قوانین با آنان رفتار می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین