تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
plusresetminus
حزب الله:نماینده روسیه در دفتر سازمان ملل آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان معرفی کرد.
۰
کد مطلب : ۲۳۷۸۲۶
روسیه: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است
 به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،مسکو آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان نامید.
بر این اساس، «گنادی گاتیلوف» نماینده روسیه در دفتر سازمان ملل در ژنو در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ما شاهد آن هستیم که بزرگترین ناقضان حقوق بشر در جهان در آمریکا هستند. آمریکا باید به جای متهم کردن دیگر کشور به نقض حقوق بشر، مشکلات داخلی خود در این زمینه را حل کند.
او در ادامه تاکید کرد: مقامات آمریکایی کار بسیار راحتی انجام می‌دهند که چشمان خود را به روی نقض حقوق بشر در داخل کشور می‌بندند و به دنبال نقض حقوق بشر در دیگر کشور‌ها هستند!

گاتیلوف این پیام را در واکنش به پیام توییتری دیروز مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا منتشر کرد. پمپئو دیروز در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: انتخاب چین، روسیه و کوبا برای عضویت در شورای حقوق بشر سازمان ملل اعتبار تصمیم آمریکا در زمینه خروج از این شورا در سال ۲۰۱۸ و استفاده از مراجع دیگر برای مراقبت و ارتقای حقوق بشر جهانی را تأیید می‌کند!
او با نادیده گرفتن اقدامات ضد حقوق بشری دولت آمریکا در داخل و خارج از این کشور مدعی شد: تعهد آمریکا به حقوق بشر چیزی فراتر از سخن گفتن صرف است. ما ناقضان حقوق بشر را در سین کیانگ، میانمار، ایران و جا‌های دیگر شناسایی و مجازات کرده ایم و از همه کشور‌ها می‌خواهیم که فرصت را برای تعهد مجدد به اعلامیه جهانی حقوق بشر مغتنم بشمارند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین