کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راه اندازی بخش مراقبت‌های ویژه تنفسی در بیمارستان دیواندره

روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور , 23 مهر 1399 ساعت 15:45

حزب الله:مهدی علی مسیمر مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: بخش مراقبت‌های ویژه تنفسی در بیمارستان امام خمینی (ره) دیواندره توسط یک خیر کردستانی راه اندازی می‌شود.


به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،او با اشاره به اینکه هزینه احداث این بخش از بیمارستان یک میلیارد تومان است افزود: طی مذاکره با خیر سلامت حاج محمد عارف بابائی مقرر شد هزینه مالی احداث بخش مراقبت‌های ویژه تنفسی در بیمارستان امام خمینی (ره) توسط این خیر تامین شود.

مسیمر بیان کرد:برابر نقشه و مشخصات تهیه شده توسط همکاران شبکه بهداشت و درمان دیواندره قرار است به صورت امانی ۶ تخت مراقبت‌های ویژه تنفسی (ICU) و فضا‌های جانبی در زیر بنای ۳۰۰ مترمربع در این بیمارستان ساخته شود.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان بیان کرد:درصورت مساعد بودن شرایط پیش بینی می‌شود بخش مراقبت‌های تنفسی این بیمارستان فصل زمستان آماده خدمت رسانی به شهروندان محترم دیواندره‌ای باشد.
مجمع خیرین سلامت استان کردستان جهت خیرمکرم وخانواده محترم ایشان صحت و سلامتی و طول عمر با عزت و قبولی حسنات از درگاه خداوند منان و برای سایر عزیزانی که موجبات این اقدام نیکوکارانه را فراهم نمودند نیز حسن ثواب تمنا می‌نماید.


کد مطلب: 237779

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/237779/راه-اندازی-بخش-مراقبت-های-ویژه-تنفسی-بیمارستان-دیواندره

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com