کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترامپ: پیروزی بایدن به معنای پیروزی چین در آمریکاست

باشگاه خبرنگاران جوان , 23 مهر 1399 ساعت 12:25

حزب الله:رئیس‌جمهور آمریکا پیروزی رقیب دموکرات خود در انتخابات نوامبر را برابر با نفوذ گسترده پکن در این کشور توصیف کرد.


به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر پیروزی رقیب دموکراتش در انتخابات را به معنای آزادی چین برای مداخله در امور این کشور تفسیر کرد.
دونالد ترامپ ساعاتی پس از گردهمایی انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا در پیامی توئیتری آورد: این انتخابات یک انتخاب ساده است: اگر بایدن برنده شود، چین پیروز می‌شود. هنگامی که ما برنده شویم، شما برنده می‌شوید، پنسیلوانیا برنده می‌شوید و آمریکا برنده می‌شوید!
ترامپ همچنین در پیام دیگری نوشت: سال‌ها شما یک رئیس جمهور داشتید که از جانب آمریکا عذرخواهی می‌کرد- اکنون یک رئیس جمهور دارید که برای آمریکا ایستادگی می‌کند، و برای پنسیلوانیا می‌ایستد؛ بنابراین دوستان، خانواده و همسایگان خود را برداشته، به بیرون بروید و رای دهید!
رئیس جمهور آمریکا مدتهاست پیروزی جو بایدن در انتخابات را بستری برای گسترش نفوذ چین در این کشور توصیف می‌کند. ترامپ خود از زمان روی کار آمدن رویکرد خصمانه‌ای در قبال دولت پکن در پیش گرفته و در چهار ساله گذشته بر سر موضوعات مختلف از تعرفه تجاری تا شیوع کرونا این کشور را هدف حملات خود قرار داده است. تنش‌های پکن و واشنگتن از جنگ تعرفه‌ای و تجاری آغاز و به جنگ کنسولی در ماه‌های اخیر رسید. به لطف سیاست‌های ضدچینی ترامپ روابط دو کشور به تیرگی گراییده است.


کد مطلب: 237746

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/237746/ترامپ-پیروزی-بایدن-معنای-چین-آمریکاست

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com