تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
plusresetminus
حزب الله:رئیس کمپانی mk2 فرانسه از برگزاری نمایشگاه بزرگ عباس کیارستمی و همچنین مرور آثار این کارگردان ایرانی در سال آینده میلادی خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۳۷۷۳۸
نمایشگاه و مرور آثار کیارستمی در پاریس برگزار می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، «ناتانیل کارمیتز» رئیس کمپانی mk2 فرانسه که برای برگزاری یک مسترکلاس به عنوان میهمان ویژه به جشنواره لومیر فرانسه دعوت شده بود از برنامه‌های مهم این کمپانی برای ادای احترام به سینمای کلاسیک در سال آینده میلادی سخن گفت.
بنابر اعلام «کارمیتز»، برگزاری نمایشگاه بزرگ آثار عباس کیارستمی در مساحتی بالغ بر هزار متر مربع در مرکز ملی هنر و فرهنگ ژرژ پمپیدو در پاریس که با مرور آثار ساخته شده این کارگردان سرشناس ایرانی نیز همراه می‌شود، از مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی این کمپانی توزیع و تولید سینمای هنری است که قرار است آوریل سال آینده میلادی برگزار شود. 
برنامه بزرگداشت «کلود شابرول» کارگردان بزرگ فرانسوی که با نمایش نسخه ترمیم شده چهار اثر او با ۴k همراه است و همچنین جشن صد سالگی ساخت فیلم «بچه» به عنوان اولین ساخته «چارلی چاپلین»، دیگر برنامه‌های کمپانی mk2 در سال آینده خواهند بود.
این کمپانی که در تهیه فیلم های سینمایی و توزیع آثار کلاسیک سینمای جهان فعال است، حق پخش بیش از ۶۰۰ فیلم سینما از آثار بزرگانی چون «چارلی چاپلین»، «کلود شابرول»، «فرانسوا تروفو»، «کریستوف کیشلوفسکی» و عباس کیارستمی را در اختیار دارد و دارای سینماهای زنجیره ویژه نمایش آثار سینمای هنری در فرانسه و اسپانیا است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین