تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
plusresetminus
حزب الله: لایحه دو فوریتی بهسازی و بازسازی ترمینال های کرج با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در صحن علنی شورای شهر کرج با اکثریت آرا به تصویب رسید.
۰
کد مطلب : ۲۳۷۷۲۷
بازسازی پایانه های مسافربری برگ زرینی از خدمات دوره پنجم شورا
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،مهدی حاجی قاسمی درخصوص لایحه دو فوریتی ساماندهی پایانه های این کلانشهر، اظهار داشت: با وجود حجم قابل توجه ترددهای درون شهری و بین شهری از کرج وضعیت پارک سوارها شرایط خوبی ندارد.

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بازدید از پایانه شهید کلانتری و شهید سلطانی، تصریح کرد: روزانه مسافران زیادی از طریق ترمینال ها به نقاط مختلف شهر تردد می‌کنند و یا از شهرهای دیگر وارد این ترمینال ها می‌شوند که از لحاظ جایگاه نشستنِ مسافران و عدم فضای موجود پایانه و عدم محیطی مناسب برای مسافران، در  وضعیت مناسبی قرار ندارد.

حاجی قاسمی افزود: لایحه دو فوریتی بهسازی و بازسازی ترمینال های کرج با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در صحن علنی شورای شهر کرج با اکثریت آرا حاضرین به تصویب رسید و مقرر شد بهسازی پایانه شهید سلطانی و شهید کلانتری کرج با استانداردهای روز، اقدام شود.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج بر تکریم ارباب رجوع و ارتقای خدمات رسانی به مسافران و بر بسترسازی ایمن در حمل و نقل عمومی تاکید و بیان کرد: این اقدام از اقدامات ضروری در سطح شهر کرج است که ضرورت دارد با توجه به عمر کوتاه باقیمانده از شورای دوره پنجم این طرح هر چه سریعتر عملیاتی و تا چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر اینکه تامین زیرساخت‌ها و اصلاح شرایط پایانه های این کلانشهر از اولویت‌هاست، یادآور شد: رضایت مسافران از جانمایی ایستگاه‌ها و پایانه های مسافربری و سرویس دهی مناسب اتوبوس های شهری و درون شهری از اولویت های مهم مدیریت شهری است.
 
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین