تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
plusresetminus
حزب الله:رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج: در حال حاضر دو پایانه مسافربری شهید سلطانی و شهید کلانتری نمی تواند نیاز شهروندان را به درستی و در حد مطلوب پاسخگو باشد.
۰
کد مطلب : ۲۳۷۷۲۳
ضرورت بهسازی پایانه ها و فراهم کردن امکاناتی در شان مردم کرج
 به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،عباس زارع با اشاره به ضرورت ساماندهی کامل محدوده پایانه شهید سلطانی اظهار داشت: در محدوده پایانه شهید سلطانی که در جنب ایستگاه مترو کرج واقع شده است روزانه بیش از ۲ هزار تاکسی در تردد هستند. 

وی بیان کرد: با توجه به بازدید های مکرر از این محدوده و عدم رضایت مسافران و رانندگان تاکسی از ساماندهی پایانه، می طلبد در مدت باقی مانده از زمان شورای پنجم هر چه سریعتر نسبت به مسقف کردن و بهسازی آن اقدام شود.

عضو شورای اسلامی شهرکرج یادآور شد: از مدیریت شهری درخواست می کنم کارگروهی با حضور نمایندگانی از سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری و سازمان بار و مسافر تشکیل دهد تا با الگوبرداری از پایانه سایر استانها، یک طراحی ایده آل و در خور شهروندان ارائه شود.    
این مسئول خاطرنشان کرد: مهمترین ورودی کرج پایانه شهید سلطانی کرج است و مسافرانی که از ایستگاه مترو خارج می شوند این ورودی را می بیندد. در بازدیدی که از این محل داشتم آسفالت این مکان در وضعیت نامناسبی قرار دارد، حتی اجسام خطرناک و ناایمن در این پایانه بود که سریعا جمع آوری شد.

وی عنوان کرد: به دلیل محیط نامناسب این پایانه درخواست دارم با تصویب لایحه دو فوریتی این طرح هر چه سریعتر عملیات بهسازی این پایانه شروع و طرحی در خور شان مردم کرج طراحی و اجرا شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین