تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
plusresetminus
حزب الله:رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، از تشکیل کمیته ملی به منظور بررسی علل مرگ های کرونایی در کشور خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۳۷۷۰۲
تشکیل کمیته ملی بررسی مرگ های کرونایی/ تلفات در بخش های ICU
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،محمدرضا ظفرقندی، در جلسه شورای معاونین سازمان نظام پزشکی ایران، با تقدیر از خدمات جامعه پزشکی در دوران اپیدمی کرونا به شدت از افزایش تلفات جانی این اپیدمی اظهار نگرانی کرد.
وی با اشاره به آمار مقایسه‌ای مرگ و میر بیماری کووید ۱۹ در میان کشورهای مختلف جهان از اینکه ایران جزو ۵ کشور با بیشترین میزان مرگ و میر نسبت به آمار مبتلایان است واکنش نشان داد و افزود: ما به عنوان جامعه پزشکی به شدت نگران افزایش مرگ و میر عمومی و نیز صنفی کرونا هستیم و به همین خاطر به زودی کمیته‌ای ملی را برای ارزیابی علت این روند صعودی به ویژه نسبت بسیار بالای مرگ و میر در بین همکاران خود تشکیل خواهیم داد.
ظفرقندی ادامه داد: همکاران پژوهشگر باید درباره علت میزان بالای تلفات در بخش‌های «آی سی یو» بررسی کنند و همه جوانب را مدنظر قرار داده و نتایج را برای اتخاذ تصمیمات درست منتشر کنند.
رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن تقدیر از همکاری وزارت بهداشت در اختصاص سهمیه واکسن آنفلوانزا برای پروانه‌داران خط مقدم کرونا از تلاش جهادی، سرعت عمل و توزیع سریع و دقیق واکسن‌ها بین جامعه پزشکی سراسر کشور توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان نظام پزشکی تقدیر و تشکر نمود.
کد خبر
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین