تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
plusresetminus
حزب الله: رئیس جمهوری لبنان امروز (سه شنبه) نشستی با اعضای هیات لبنانی مسئول مذاکره با رژیم صهیونیستی به منظور ترسیم مرزهای زمینی و دریایی برگزار کرد.
۰
کد مطلب : ۲۳۷۶۷۲
دیدار میشل عون با هیات لبنانی مسئول مذاکره با رژیم صهیونیستی
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، در این نشست میشل عون، رئیس جمهوری لبنان با اعضای این هیات فنی، زینه عکر، وزیر دفاع در دولت موقت لبنان و جوزف عون، فرمانده ارتش لبنان حضور داشتند.
دفتر اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری لبنان روز دوشنبه اعضای تیم مذاکره کننده با رژیم صهیونیستی درباره ترسیم مرزهای دریایی را نهایی کرد.
دفتر اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری لبنان اعلام کرد، تیم مذاکره کننده درباره ترسیم مرزها با رژیم صهیونیستی شامل سرهنگ خلبان بسام یاسین به عنوان رئیس تیم، سرهنگ نیروی دریایی مازن بصبوص، وسام شباط، رئیس بخش نفت در وزارت انرژی و نجیب مسیحی کارشناس است.
هیئت مذاکره کننده لبنانی در این مذاکرات که  قرار است روز چهارشنبه آغاز شود روز دوشنبه نهایی شد. نشریه «الشرق الاوسط» در گزارشی به موضع حزب‌الله لبنان در این مذاکرات پرداخت. براساس این گزارش، به خواست حزب الله، «هادی هاشم»، مدیر دفتر وزیر خارجه سابق لبنان، از هیئت لبنان حذف شده است.
این در حالی است که حسان دیاب، نخست وزیر دولت موقت لبنان از این امر که مذاکرات توسط ریاست جمهوری و بدون مشارکت دولت انجام می شود، اعتراض خود را مطرح کرده است.
دیوید شنکر، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک نیز برای مشارکت در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی بین رژیم صهیونیستی و لبنان که قرار است چهارشنبه، ۱۴ اکتبر آغاز شود، عازم لبنان شد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین