تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
plusresetminus
حزب الله:وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد، اگر کره شمالی از تسلیحات پیشرفته خود علیه کره جنوبی استفاده کند، ارتش سئول می‌تواند واکنشی سریع از خود نشان داده و موشک‌ها و توپخانه کره شمالی را از کار بیندازد.
۰
کد مطلب : ۲۳۷۶۷۰
کره جنوبی عنوان کرد قابلیت رهگیری موشک‌های کره شمالی را دارد
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، کره شمالی روز شنبه یک رژه بزرگ نظامی برای هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس حزب حاکم کارگر این کشور برگزار کرد و در آن از تسلیحات جدید خود شامل موشک جدید بین قاره‌ای و موشک بالستیک با قابلیت پرتاب از زیردریایی رونمایی کرد.
سخنگوی وزارت دفاع کره جنوبی در پاسخ به سوالی درباره ظرفیت‌های دفاع موشکی و ضد توپخانه‌ای این کشور گفت: ارتش می‌تواند موشک‌های کره شمالی را با پاتریوت‌های خود و سیستم دفاع موشکی M-SAM II که به زودی مستقر می‌شود، رهگیری کند.
وی افزود: در صورت بروز حملات همزمان ناشی از موشک‌هایی با انواع مختلف، ما می‌توانیم به سرعت به آن واکنش نشان داده و با عملیات سیستم دفاع موشکی خود و سایر سیستم‌های تهاجمی استراتژیک موشک‌های دشمن را از کار بیندازیم.
در جریان رژه اخیر کره شمالی، این کشور نسخه موشک بالستیک کوتاه برد اسکندر روسی را به همراه پرتابه‌های چندگانه به نمایش گذاشت.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین