تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
plusresetminus
حزب الله:استقلال و پرسپولیس طوری در مشکلات خود غوطه‌ور شده‌اند که هر روز یک خبر ناگوار و تهدیدآمیز درباره این دو تیم به دست هواداران می‌رسد و مجال آرامش خیال را از آن‌ها می‌گیرد.
۰
کد مطلب : ۲۳۷۶۴۵
چقدر دلهره، تا کی اضطراب؟ کمی فرصت تنفس بدهید!
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،مشکلات و مصائب مختلف مربوط به تیم‌های استقلال و پرسپولیس که نشات گرفته از مدیریت‌های ناکارآمد و نادرست از دهه‌های گذشته تاکنون است، نفس فوتبال ایران، هواداران و رسانه‌ها را گرفته است به طوری که مجالی برای چاق کردن نفس نمانده است.
وضعیت به گونه‌ای است که به عنوان طرفدار استقلال و پرسپولیس، هرگز نمی‌توانید با خیالت راحت و در هر آخر هفته به تماشای فوتبال تیم مورد علاقه‌تان بنشینید. اگر طرفدار دوآتشه باشید که کلاهتان پس معرکه است و حرص و جوش می‌خورید که چرا باید تیم محبوب‌تان به خاطر تصمیمات اشتباه که پایانی هم ندارد، مرتب تهدید شود؛ تهدید از سوی AFC ،FIFA، بازیکن و مربی خارجی و حتی شرکت‌های هواپیمای و هتل‌ها.
به این موضوعات باید مشکلات زیرساختی تیم‌ها را هم اضافه کنید که خیلی زود با فرا رسیدن فصل زمستان، مشکلات مربوط به زمین تمرین تیم‌ها هم سر باز می‌کند و نفس همه را به تکاپو می‌اندازد اما راه چاره‌ای نیست جز یک تصمیم اشتباه دیگر به ضرر این دو تیم‌.
در روزهایی گذشته، وضعیت به همین منوال گذشته است. به طور مرتب تهدیدها و نگرانی‌ روی سر این دو تیم آوار شده‌اند و از مدیر، مربی، بازیکن تا هوادار از این موضوعات مصون نبوده‌اند. حتی صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا که می‌توانست شیرین‌ترین اتفاق چند وقت اخیر نه فقط برای سرخپوشان که برای فوتبال ایران باشد هم تحت الشعاع عملکرد اشتباه مدیران این تیم در گذشته قرار گرفت و چند روزی استرس در دوز بسیار بالایی در روان و افکار همه فوتبالی‌ها رخنه کرده بود.
برای درک بهتر مشکلات این دو تیم فقط در یک هفته گذشته، کافی است اخبار مربوط به آن‌ها را مرور کنیم و پی ببریم که کوه بزرگی از مشکلات و دردسر، آرام و قرار را از هوادارانی که هیچ نفع و سودی از فوتبال ندارند، گرفته است.
اگر اخبار نگران‌کننده این دو تیم را از روز دوشنبه هفته گذشته تاکنون بررسی کنیم به این موارد برخواهیم خورد:
پرسپولیس:
استعلام AFC از فیفا درباره شکایت النصر از پرسپولیس
نبود معاون حقوقی در باشگاه پرسپولیس در مناقشه با النصر
پرسپولیس در خطر حذف از آسیا به خاطر دریافت نکردن مجوز حرفه‌ای
احتمال کسر امتیاز از پرسپولیس یا سقوط به دسته پایین‌تر به خاطر پرداخت نشدن پول برانکو
رادوشوویچ و بشار در آستانه جدایی
تجمع هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان باشگاه
لغو تمرین پرسپولیس به خاطر اعتصاب بازیکنان
پرداخت نشدن پول برانکو و بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات
محمد نادری در حال انتقال به تیم رقیب
شایعه درباره جدایی خلیل‌زاده و انتقال به قطر
شروع تمرینات با ۱۱ بازیکن
غیبت سرمربی تیم در تمرین و مصاحبه انتقادی گل‌محمدی
استقلال:
بدهی یک میلیون دلاری استقلال در پیش فصل به مربی و بازیکنان خارجی
ادامه چانه‌زنی آبی ها برای انتخاب سرمربی
توافق استقلال با فکری با وجود قرارداد با نساجی
ضرب‌الاجل دیاباته و میلیچ برای پرداخت مطالبات‌شان
خطر حذف از آسیا به خاطر دریافت نکردن مجوز حرفه‌ای
دیاباته فسخ کرد
باز نشدن پنجره نقل ‌و انتقالات آبی‌ها
پرونده رشید مظاهری در کمیته انضباطی
بدهی استقلال به ۱۲ نفر در مسیر دریافت مجوز حرفه ای
شکایت نساجی از محمود فکری
وریا غفوری: حال استقلال خوب نیست
روزبه چشمی به ام صلال پیوست
چک تمام بازیکنان استقلال برگشت خورد
میلیچ فسخ کرد
فحاشی به فرهاد مجیدی در تمرین
غیبت کادر پزشکی استقلال به خاطر دلخوری از چند بازیکن
سعید واسعی به تراکتور پیوست
به گزارش ایسنا، این‌ها فقط گوشه‌ای از اخبار تاییدشده نگران کننده درباره این دو تیم است و هیچ ردی از شایعات و بازار گرمی‌های واسطه‌های نقل‌وانتقالات در آن دیده نمی‌شود. آیا هوادار فوتبالی که در فوتبال ایران به جایگاه واقعی خود نرسیده و هیچ‌گاه به درستی مورد تکریم قرار نگرفته است، می‌تواند در کنار این حجم از مشکلات اجتماعی و اقتصادی، این دغدغه‌ها و نگرانی‌ها تیم محبوبش را هم تحمل کند. قطعا این وضعیت نفس هر هوادار را تنگ می‌کند.
آیا گامی برای خروج از این بحران برداشته شده تا این دو تیم هم مانند هر تیم حرفه‌ای، سرگرم برنامه‌ریزی برای انجام تمرینات و آمادگی برای شروع فصل جدید شوند؟ پاسخ درست این است که خیر! قطعا این اتفاق رخ نداده و تا وضعیت به این همین منوال است، هیچ تغییر و تحول شگرفی در این دو تیم رخ نخواهد داد و چه بسا وضعیت بدتر از این هم شود!
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین