تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
plusresetminus
ستاد مرکزی اربعین حسینی در اطلاعیه شماره ۸ خود، ضمن تقدیر از مردم برای زمینه سازی اجرای پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی، همراهی مردمی برخاسته از رهنمود بی نظیر و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص چگونگی برگزاری مراسم و زیارت اربعین حسینی(ع) در کشور را جلوه‌ای دیگر از پیوند ناگسستنی امام و امت در برابر دیدگان جهانیان، برشمرد.
۰
کد مطلب : ۲۳۷۵۵۳
تقدیر ستاد مرکزی اربعین از مردم
 متن کامل اطلاعیه شماره هشت ستاد مرکزی اربعین حسینی به شرح زیر است:
(اطلاعیه شماره ۸)
بسم ا... الرحمن الرحیم
ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه
ملت شریف و عزاداران گرانقدر سرور و سالار شهیدان ابا عبدا... الحسین علیه السلام
اکنون که در پی شیوع بیماری کرونا، امکان خدمتگزاری به مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین علیه السلام در ایام اربعین امسال فراهم نگردید، ستاد مرکزی اربعین حسینی از تمامی دلدادگان و عشاق خط سرخ سالار شهیدان که علیرغم اشتیاق بی پایان برای حضور در حماسه عظیم راهپیمایی اربعین حسینی(ع)، با شعور بالای دینی و حسن نیت خود، امکان اجرای دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی را فراهم کردند، خاضعانه تشکر و قدردانی می نماید.
این همراهی مردمی که برخاسته از رهنمود بی نظیر و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص چگونگی برگزاری مراسم و زیارت اربعین حسینی(ع) در کشور و نقشه راه برگزاری اربعین حسینی(ع) در سال جاری بود، جلوه ای دیگر از پیوند ناگسستنی امام و امت را در برابر دیدگان جهانیان به تصویر کشید که مستوجب شکرگزاری در محضر پروردگار عالمیان است.
این ستاد همچنین از همراهی و هماهنگی رسانه ملی و سایر رسانه های مکتوب و مجازی که در آگاه سازی و اطلاع رسانی به ملت شریف ایران و مدیریت مراسم ارزشی اربعین سال جاری نقش بسیار موثری داشته اند، سپاسگزار است.
متضرعانه از خدای بزرگ درخواست می کنیم تا با رفع بیماری مهلک کرونا، فرصت حضور گسترده و با شکوه مردم عزیز و سرسپرده سرور و سالار شهیدان در اربعین ۱۴۰۰ فراهم شود و خدمتگزاران و خادمان زوار آن حضرت در ستاد مرکزی اربعین بار دیگر افتخار انجام وظیفه در این راه مقدس را کسب نمایند.
در پایان با ابراز امتنان از تمامی دست اندرکاران کمیته های ذیل ستاد مرکزی اربعین حسینی علیه السلام، ستادهای استانی و استانداران محترم سراسر کشور، از خداوند کریم توفیق عمل به احکام اسلام، رهروی راه ائمه اطهار و تبعیت از ولایت و رهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را خواستاریم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین