تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
plusresetminus
حزب الله:عضو شورای شهر کرج گفت: در راستای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها مدیریت شهری باید از ایجاد مشاغل و اماکن مزاحم شهری که باعث ایجاد آلودگی صوتی و بهداشتی می شود جلوگیری کند.
۰
کد مطلب : ۲۳۷۵۲۰
مدیریت شهری از ایجاد مشاغل و اماکن مزاحم شهری جلوگیری کند
 به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،سارا دشت گرد در نطق پیش از دستور دویست و پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، اظهار داشت: با توجه به اینکه بحث کرونا در حال افزایش است و هر روز خطرناکتر می شود خواهشمندم در خصوص حضور حداقلی افراد در سالن جلسات به کارکنان خود تذکر داده شود و افرادی که ضرورت حضور در جلسه ندارند وارد جلسه نشوند.
عضو شورای شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش به پروژه میدان جمهوری اشاره کرد و  افزود: بر اساس پی گیری های انجام شده مشخص شد که طرح تفصیلی میدان جمهوری مربوط به سالها گذشته است و طرح تفصیلی جدید نیست و اجرای این زیرگذر مشکلی از بار ترافیک نمی کاهد و بالطبع ترافیک در محدوده بلوار موذن افزایش خواهد یافت.
دشت گرد با تاکید بر اینکه درخصوص بلوار جمهوری جلسه ای با حضور مشاور طرح تفصیلی برگزار و نظرات وی اخذ شود، بیان کرد: پیشنهاد می دهیم در خصوص پروژه میدان جمهوری نظر کارشناسان فنی و ترافیک اتخاذ شود تا پروژه ای اجرا شود که بدون آسیب به سایر نقاط باعث کاهش بار ترافیک شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج به کمیسیون ماده ۵۵ بند ۲۰ در مناطق اشاره و بیان کرد: کمیسون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها با نام کمیسیون مشاغل مزاحم نیز شناخته می شود، به منظور تحقق این مهم قانون یکی از وظایف شهرداری را جلوگیری از تأسیس اماکنی دانسته است که باعث ایجاد مزاحمت می­شوند.
دشت گرد یادآور شد: با توجه به برگزاری جلسات کمیسیون در مناطق درخصوص احکام کارشناس بند ۲۰ ماده ۵۵ مناطق ۸ ٫ ۱۰ که هنوز صادر نشده است از شهردار درخواست دارم تا در این خصوص تذکرات لازم داده شود و هر چه سریعتر کارشناسان بند ۲۰ معرفی شوند.
وی تاکید کرد: در این خصوص کلاس هایی جهت آموزش به کارشناسان بند ۲۰ماده ۵۵ برگزار و آیین نامه به آنها تدوین گردد
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین