تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
plusresetminus
حزب الله:رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که به دلیل اختلاف با نامزد سابقش، او را به قتل رسانده بود، پرده از راز جنایتش برداشت.
۰
کد مطلب : ۲۳۷۵۱۵
عشق آتشینی که به سرانجام نرسید
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی یک فقره قتل خانمی جوان که به وسیله ضربات متعدد چاقو در میدان امیرکبیر کرج به قتل رسیده بود کارآگاهان پلیس آگاهی اداره جرائم جنایی به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی تیبا در کنار جاده پارک شده و دارای ۲ نفر سرنشین آقا و خانم است که خانم در اثر جراحات ناشی از یک جسم تیز به قتل رسیده و راننده هم از نواحی گردن، شک پهلو مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.
سرهنگ نادربیگی با بیان این که بلافاصله فرد مجروح برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد،گفت: در بازجویی‌های اولیه راننده خودرو اعلام کرد که به همراه نامزد سابقش در حال تردد بودند که ۴ نفر راکب و ترک نشینان ۲ موتور سیکلت سد راه آن‌ها شده و ضمن درگیری و ضرب و جرح با چاقو، گوشی‌هایشان را به سرقت برده اند.
او با بیان این که فرد مجروح پس از مداوا برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی دعوت شد، افزود: با توجه به تناقض گویی‌ها و اضطراب در سخنان نامبرده کارآگاهان به وی مظنون شده و در بازجویی‌های تخصصی، در نهایت متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به شرح ماجرا پرداخت و اذعان داشت که مقتول، نامزد سابق او بوده که به دلایلی از یکدیگر جدا شده و این موضوع که او با فرد دیگری ازدواج کند او را عذاب می‌داد که در روز حادثه با او تماس گرفته و از او می‌خواهد تا با یکدیگر گفت وگو کنند.
رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: پس از ملاقات آن دو نفر با یکدیگر سخنانشان به مشاجره لفظی منجر شده و در ادامه، این درگیری لفظی رفته رفته به درگیری فیزکی منتهی شد و نامبرده با وارد آوردن ضربات چاقو نامزد سابقش را به قتل رسانده و برای فرار از جرم خود اقدام به صحنه سازی و ساختن داستان سرقت می‌کند.
سرهنگ نادربیگی با اشاره به تشکیل پرونده و ارسال به مراجع قضایی، افزود: آموزش کنترل معقول هیجان و خشم در مواقع عصبانیت، از وقوع حوادث دلخراش این چنینی پیشگیری خواهد کرد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین