تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
plusresetminus
حزب الله: «جنگ با پدربزرگ» فیلم جدید رابرت دنیرو موفق شد تا با اولین آخر هفته‌ای که راهی سینماها شده، از «تنت» کریستوفر نولان جلو بزند.
۰
کد مطلب : ۲۳۷۵۱۲
رابرت دنیرو با فیلم جدیدش فاتح پرده‌های سینما/ «تنت» جا ماند
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،فیلم جدید رابرت دنیرو با عنوان «جنگ با پدربزرگ» درباره نبرد بین یک پدربزرگ زیرک هفتادو چند ساله و نوه او سر یک اتاق خواب، پیشتاز گیشه‌های آمریکا شد.
این فیلم که قرار بود سال ۲۰۱۸ راهی سینماها شود با ماجرای دستگیری هاروی واینستین که قرار بود توزیع کننده فیلم باشد، متوقف شد. سقوط واینستین موجب توقف کار کمپانی وی شد و «جنگ با پدربزرگ» یکی از فیلم‌هایی بود که اکرانش به عهده تعویق افتاد.
حالا ۲ سال پس از آن ماجراها، فیلم سرانجام روی پرده رفته و با وجود چشم‌انداز نامناسب اکران به دلیل کرونا، موفق شده است تا در اولین آخر هفته نمایشش از اکران در ۲۲۰۵ سالن سینما فروشی ۳.۶ میلیون دلاری را ثبت کند.
با توجه به بسته بودن سینماهای نیویورک و لس‌آنجلس اکنون سینماها بدترین وضعیت فروش را از سال ۱۹۸۸ دارند تجربه می‌کنند.
«۱۰۱ استودیوز» که کمپانی جدیدی است که توسط دیوید گلاسر مدیر اجرایی کمپانی واینستین ایجاد شده حقوق توزیع این فیلم مستقل را خرید و آن را اکران کرد.
حالا اکران این فیلم در راس فروش گیشه جا گرفته و فیلم «تنت» نولان را در ششمین هفته اکرانش در مکان دوم جای داده است. این در حالی است که فروش این فیلم در این هفته در سینماهای آمریکا ۲.۱ میلیون دلار بود و مجموع فروشش به ۴۸.۳ میلیون دلار رسیده است.
«تنت» در بازار بین‌المللی این هفته ۹.۸ میلیون دلار دیگر فروخت تا با نمایش در ۶۲ بازار بین‌المللی مجموع فروشش در سطح جهان را به ۳۲۳.۳ میلیون دلار برساند.
«جنگ با پدربزرگ» را تیم هیل کارگردانی کرده و آن را برمبنای رمانی برای کودکان نوشته رابرت کیمل اسمیت ساخته است.
نقش نوه نوجوان را اوکس فگلی بازی کرده است. علاوه بر دنیرو و فگلی، کریستوفر واکن، اوما تورمن، جین سیمور، راب ریگل، لورا مارانو، چچ مارین و کالین فورد در این فیلم بازی کرده‌اند.
واکن و مارین نقش ۲ دوست دنیرو، تورمن نقش دختر او و ریگل نقش داماد او را بازی می‌کنند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین