تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
plusresetminus
حزب الله: کشتی آرای با بیان اینکه افزایش تقاضا در بازار طلا و سکه موجب افزایش حباب سکه شده است از حباب یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی سکه طرح جدید خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۳۶۷۶۲
حباب سکه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شد/ ۳ عامل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: امروز قیمت هر اونس طلای جهانی با 9 دلار افزایش به 1895 دلار رسید ضمن اینکه قیمت طلا و سکه در بازار داخلی باتوجه به افزایش قیمت ارز و افزایش چشم گیر تقاضا با حباب زیادی همراه شده است.
 
وی با اشاره به حباب بالای یک میلیون تومان نیم سکه و ربع سکه بهارآزادی افزود:‌ افزایش تقاضا در بازار و عدم عرضه مناسب موجب شده تا حباب سکه امروز به یک میلیون و 700 هزار تومان برسد این درحالی‌است که روز گذشته در همین ساعات حباب سکه یک میلیون و 400 هزار تومان بود.
 
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز (پنج‌شنبه) با توجه به قیمت اونس جهانی و قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم 13 میلیون و 900 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید 15 میلیون تومان، نیم سکه بهارآزادی 8 میلیون و 100 هزار تومان، ربع سکه بهارآزادی 5 میلیون و 100 هزار تومان و سکه یک گرمی نیز 2 میلیون و 530 هزار تومان است.
 
کشتی آرای همچنین تأکید کرد: قیمت هر مثقال طلای آبشده 5 میلیون و 835 هزار تومان، هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 346 هزار تومان و هر گرم طلای 24 عیار  نیز یک میلیون و 793 هزار تومان است.
 
وی تصریح کرد که افزایش قیمت اونس جهانی طلا، افزایش قیمت ارز و افزایش تقاضا سه عامل مهمی هستند که باعث افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شده اند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین