تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
plusresetminus
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی:

تردد زائران در مرز‌های چهارگانه ممنوع است

حزب الله:سردار گودرزی گفت: برابر اعلام ستاد مرکزی اربعین کشور و عدم اعلام آمادگی کشور عراق برای پذیرش زائران، هرگونه تردد در مرز‌ها ممنوع است.
۰
کد مطلب : ۲۳۶۷۴۲
تردد زائران در مرز‌های چهارگانه ممنوع است
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،سردار "احمدعلی گودرزی" با بیان اینکه توفیق نشد خدمتگزار زائران در مرز‌های کشور باشیم، اظهار کرد: امیدواریم که سایه ویروس منحوس کرونا از جهان رخت ببند تا شاهد برگزاری راهیپمایی عظیم اربعین سرور سالار شهیدان امام حسین (ع) در سال‌های آینده باشیم.
وی با اشاره به عدم برگزاری کنگره عظیم اربعین در سال جاری، افزود: برابر اعلام ستاد مرکزی اربعین کشور و همچنین عدم اعلام آمادگی کشور عراق برای پذیرش زائران، هرگونه تردد در مرز‌های چهارگانه خسروی، مهران، شلمچه و چذابه ممنوع می‌باشد.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه زائران از حضور در مرز‌ها خودداری کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه بستر‌های لازم برای پذیرش زائران در کشور عراق مهیا نیست، به همین منظور مرزبانی کشور عراق با افرادی که به صورت غیرقانونی وارد مرز‌های این کشور شوند برخورد قاطع خواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار گودرزی تاکید کرد: تمامی تحرکات و تجمعات فردی و کاروانی زائران رصد و کنترل می‌شود و از ورود آن‌ها به مرز‌های کشور جلوگیری خواهد شد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین