تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
plusresetminus
حزب الله: بر اساس آخرین داده‌های پایگاه اطلاعاتی ارزیابی‌های جهانی «ورلدومتر»، تاکنون ۳۴ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۸۲۰ نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده‌اند.
۰
کد مطلب : ۲۳۶۷۳۹
آمار کرونایی‌ها در جهان از ۳۴ میلیون نفر فراتر رفت
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،بر اساس آخرین داده‌های پایگاه اطلاعاتی ارزیابی‌های جهانی «ورلدومتر»، تاکنون ۳۴ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۸۲۰ نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده‌اند.
بر اساس این گزارش، تاکنون یک میلیون و ۱۸ هزار و ۹۵۷ بیمار مبتلا به کرونا در سراسر جهان جان باخته‌اند.
همچنین در مجموع ۲۵ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۶۷۴ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
این در حالی است که روند درمان ۷ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۹۷۲ نفر در جهان همچنان ادامه دارد.
آمریکا از لحاظ تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در جایگاه اول جهان قرار دارد. تاکنون در این کشور ۷ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۶۴۳ مورد ابتلا و ۲۱۱ هزار و ۷۵۲ مورد مرگ ناشی از کرونا به ثبت رسیده است.
طبق این آمار هند با ۶ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۸۴، برزیل با ۴ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۵۸۶، روسیه یک میلیون و ۱۷۶ هزار و ۲۸۶، کلمبیا ۸۲۹ هزار و ۶۷۹، پرو ۸۱۴ هزار و ۸۲۹، اسپانیا ۷۶۹ هزار و ۱۸۸، آرژانتین ۷۵۱ هزار و ۱، مکزیک ۷۴۳ هزار و ۲۱۶، آفریقای جنوبی ۶۷۴ هزار و ۳۳۹، فرانسه ۵۶۳ هزار و ۵۳۵ و شیلی نیز ۴۶۲ هزار و ۹۹۱ مورد ابتلا در رده‌های بعدی قرار دارند.
همچنین در ایران ۴۵۷ هزار و ۲۱۹، انگلیس ۴۵۳ هزار و ۱۵۶، بنگلادش ۳۶۳ هزار و ۴۷۹، عراق ۳۶۲ هزار و ۹۸۱، عربستان سعودی ۳۳۴ هزار و ۶۰۵، ترکیه ۳۱۸ هزار و ۶۶۳، ایتالیا ۳۱۴ هزار و ۸۶۱، پاکستان ۳۱۲ هزار و ۸۰۶ و فیلیپین ۳۱۱ هزار و ۶۹۴ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.
از سوی دیگر، در برزیل با ۱۴۳ هزار و ۹۶۲، هند ۹۸ هزار و ۷۰۸، مکزیک ۷۷ هزار و ۶۴۶، انگلیس ۴۲ هزار و ۴۱۳، ایتالیا ۳۵ هزار و ۸۹۴، پرو ۳۲ هزار و ۴۶۳، فرانسه ۳۱ هزار و ۹۵۶، اسپانیا ۳۱ هزار و ۷۹۱، ایران ۲۶ هزار و ۱۶۹، کلمبیا ۲۵ هزار و ۹۹۸، روسیه ۲۰ هزار و ۷۲۲، آفریقای جنوبی ۱۶ هزار و ۹۳۷، آرژانتین ۱۶ هزار و ۷۳۴، شیلی ۱۲ هزار و ۷۴۱، اکوادور ۱۱ هزار و ۳۵۵ و اندونزی نیز ۱۰ هزار و ۷۴۰ نفر بر اثر ویروس کرونا جان باخته‌اند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین