تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
plusresetminus
حزب الله:توزیع برچسب افزایش کرایه ها در بین تاکسی های گردشی توسط گشت های تاکسیرانی در حال انجام است.
۰
کد مطلب : ۲۳۶۴۲۳
احتمال تغییر کرایه برخی خطوط تاکسیرانی وجود دارد
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،محمد یساولی با اشاره به گلایه تاکسیداران از پایین بودن کرایه برخی خطوط اظهار داشت: کارشناسان در حال بررسی زمان انتظار، تعداد خودروها، مسافتی که تاکسی ها از مبداء تا مقصد طی می کنند، مبلغی که از مسافران دریافت می شود و ... هستند تا اگر کرایه خطی نیاز به تغییر داشته باشد، اقدامات لازم برای اعمال تغییرات صورت بگیرد.
وی ادامه داد: البته تغییر کرایه های تاکسی فرایندی زمان بر است و باید در قالب لایحه به شورا ارائه و پس از تایید ابلاغ شود بنابراین رانندگان تاکسی نباید انتظار نداشته باشند بعد از تایید کارشناسان مبنی بر لزوم افزایش کرایه ها، این تصمیم سریعا اجرایی شود.
وی همچنین به توزیع برچسب افزایش کرایه تاکسی ها بین رانندگان تاکسی اشاره کرد و گفت: کرج بیش از ۱۳ هزار تاکسی دارد که حدود ۶هزار و ۲۰۰ مورد از آنها خطی و مابقی گردشی هستند.
این مسئول اضافه کرد: برچسب افزایش قیمت ها برای تاکسی های خطی به دست نمایندگان هر ۹۸ خط فعال کرج رسیده و فرایند توزیع  آنها در بین تاکسی های گردشی نیز توسط گشت های تاکسیرانی در حال انجام است.
یساولی ادامه داد: تا کنون حدود سه هزار برچسب افزایش کرایه بین تاکسی های گردشی توزیع شده است.
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با بیان اینکه تمام توان خود رابرای حل مشکلات تاکسیداران و شهروندان به کار بسته ایم، توضیح داد: منکر مشکلات موجود نیستیم ولی تلاش می کنیم با ارتقای زیرساخت ها و ارائه خدمات مطلوب، میزان رضایت تاکسیداران و شهروندان را از خدمات این سازمان افزایش دهیم .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین