تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
plusresetminus
حزب الله: فروش ۳.۴ میلیون دلاری «تنت» در یک هفته اخیر و وضعیت نامناسب فروش در سینماهای آمریکا موجب شده تا استودیوها بزرگ‌ترین پروژه‌های خود را در اکران پاییزی هم قرار ندهند.
۰
کد مطلب : ۲۳۶۳۷۸
فروش ضعیف «تنت» در آمریکا/ سینماها فیلم برای نمایش ندارند
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،بدون داشتن بازارهای لس‌آنجلس و نیویورک، فیلم «تنت» کریستوفر نولان در چهارمین آخر هفته نمایش خود در سینماهای آمریکا با روی پرده رفتن در ۲۸۵۰ سالن توانست فقط ۳.۴ میلیون دلار بفروشد و به این ترتیب فروش کل خود در آمریکای شمالی را به رقم نسبتاً پایین ۴۱.۲ میلیون دلار برساند.
این فیلم حماسی جاسوسی ۲۰۰ میلیون دلاری، توانسته فروش ناامیدکننده داخلی خود را با عملکردی خوب در بازارهای بین‌المللی جبران کند. این بلاکباستر محصول برادران وارنر توانسته ۱۵.۸ میلیون دلار دیگر در سطح جهان بفروشد و فروش کل بین‌المللی خود را به ۲۸۳.۲ میلیون دلار برساند.
برادران وارنر و تحلیل‌گران باکس‌آفیس انتظار دارند وقتی سینماها در نیویورک سیتی و لس‌آنجلس اجازه افتتاح دوباره را در روزها و هفته‌های آینده پیدا کنند، فروش این فیلم در آمریکا بیشتر شود. فیلم‌های نولان همیشه فروشی چشمگیر در دو بازار بزرگ سینمای آمریکا دارند.
اما از نظر بهبود کلی وضعیت گیشه در آمریکا هنوز تغییر خوبی دیده نشده و با ادامه پاندمی جهانی، استودیوهای هالیوودی دارند بزرگ‌ترین پروژه‌های خود را از اکران پاییزی دور می‌کنند.
یکشنبه، استودیوی مستقل سولستیس که سازنده «Unhinged» با بازی راسل کرو است، گفت بسیاری از سینماها دارند ساعات کاری خود را کم می‌کنند یا حتی دوباره درهای‌شان را می‌بندند چون محصول کافی ندارند.
در آخر هفته‌ای که گذشت، باکس آفیس فقط شامل فیلم‌های تکراری و یک مستند جدید درباره کنسرت‌های گروه موسیقی BTS می‌شد. سینماها همچنین چند نمایش ویژه کوچک و حتی اکران دوباره فیلم‌های قدیمی را امتحان کردند.
به طور مثال، «جنگ ستارگان: امپراتوری حمله می‌کند» به مناسبت ۴۰ سالگی دوباره روی پرده‌های بزرگ رفت. این فیلم قدیمی توانست از ۲۰۹۷ پرده سینما مبلغ قابل توجه ۹۰۸ هزار دلار کسب کند.
به این ترتیب «جنگ ستارگان» در باکس آفیس آخر هفته پشت سر «تنت»، فیلم «جهش‌یافته‌های نو» با فروش ۱.۱ میلیون دلار، «Unhinged» یا «قاطی کرده» با یک میلیون دلار و مستند BTS با فروش تخمینی ۹۶۰ هزار دلار قرار گرفت.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین