تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
plusresetminus
حزب الله:رئیس جمهوری مصر در واکنش به اعتراضات گسترده علیه دولتش از مردم این کشور به خاطر عدم همراهی با نفوذی‌ها و عدم پاسخ به خواسته‌های آنها قدرددانی کرد.
۰
کد مطلب : ۲۳۶۳۵۶
اظهارات سیسی در پی تظاهرات مصری‌ها علیه وی
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر در جریان افتتاح چندین پروژه جدید در شمال قاهره اعلام کرد: ملت مصر همواره ثابت کرده است که از آگاهی بالایی برخوردار است و من همواره روی مثبت اندیشی و همراهی ملت با مسائل ملی حساب می‌کنم.
وی افزود، افراد نفوذی و کسانی که شک و تردید به دل ملت می‌اندازند همیشه از اقدامات دولت برای تحریک مردم سوء استفاده می‌کنند اما مردم از آگاهی بالایی برخوردار هستند.
سیسی نسبت به طرح‌های اشاعه ناآرامی و برهم زدن ثبات در کشور هشدار داد و از شهروندان خواست تا از خطرات آنچه که علیه مصر چیده می‌شود، آگاه باشند.
رئیس جمهوری مصر تاکید کرد که با همه توان برای توسعه زیرساخت‌های و نهادهای کشور تلاش می‌کند تا شرایط مناسب را برای جذب سرمایه و توسعه گردشگری فراهم کند.
وی در مورد سطح عملکرد دولتش هم گفت، عملکرد دولت در طول دوره مالی به ویژه دوره شیوع ویروس کرونا مورد تقدیر بسیاری از نهادهای بین المللی مربوط به ارزیابی عملکرد اقتصادی کشورها قرار گرفت.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین