تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
plusresetminus
حزب الله:پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به قضاوت ناعادلانه داور عمانی در دیدار شب گذشته استقلال ایران و پاختاکور ازبکستان، این احتمال وجود دارد داور امروز به ضرر سرخپوشان سوت بزند.
۰
کد مطلب : ۲۳۶۳۴۹
پنجعلی: احتمال داوری به نفع السد وجود دارد
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،محمد پنجعلی کارشناس فوتبال کشورمان و پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ایران درباره‌ بازی امشب تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل السد قطر بیان کرد: با توجه به قضاوت دیشب داور عمانی در بازی تیم فوتبال استقلال ایران برابر پاختاکور، امکان دارد داوری بازی امروز نیز به ضرر سرخپوشان باشد و نتیجه‌ بازی به سمت تیم فوتبال السد غش کند.
او درباره‌ی خط دفاعی تیم پرسپولیس اظهار داشت: اگر خط دفاعی خوب نباشد مسلماً به تیم ضربه‌ بزرگی وارد می‌شود، علاوه بر این که ۴ دفاع پرسپولیس از نظر من جزو بهترین دفاع‌های آسیا هستند. خط دفاعی سرخپوشان مقابل بونجاح و عفیف باید حرفه‌ای عمل کند.
پنجعلی در پاسخ به این سوال که چند بازیکن پرسپولیس از جمله آل کثیر و لک دیرتر به تیم اضافه شدند، بیان کرد: متاسفانه بازی‌ها دیر شروع شد و بچه‌ها کم‌تر با تیم تمرین کرده اند، اما بسیار خوب جا افتاده اند. حامد خودش را خوب ثابت کرد و بقیه‌ بازیکنان نیز خوب ثابت شده اند. قطعا در آینده بیشتر از این بازیکنان صحبت خواهد شد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین