کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چگونه مشکل قطع شدن اینستاگرام را برطرف کنیم؟

باشگاه خبرنگاران جوان , 6 مهر 1399 ساعت 14:14

حزب الله:در این گزارش راهکارهای برطرف شدن مشکل عدم اتصال یا بروزرسانی اینستاگرام بررسی شده است.


به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،اینستاگرام یکی از محبوب ترین پلتفرم‌های جهان در میان شبکه‌های مجازی است، اما هنگامی که از کار می‌­افتد می­‌تواند به یک تجربه آزار دهنده تبدیل شود. به طور کلی سرورهای اینستاگرام قابل اعتماد هستند، اما گاهی اوقات از دسترس خارج شدن این شبکه اجتماعی دلایلی به جز قطع شدن سرور دارند که در ادامه قصد داریم برخی از آن‌ها را شرح دهیم:

  1.  بررسی کنید که آیا اینستاگرام از کار افتاده است یا خیر
    اپلیکیشن اینستاگرام را ر‌ی­‌استارت کنید
    اپلیکیشن را آپدیت کنید
    اتصال خود به اینترنت را بررسی کنید
    تلفن همراه را ر‌ی­‌استارت کنید
    اینستاگرام را حذف نصب و آن را دوباره نصب کنید
    فهرست مشکلات رایج را بررسی کنید

بررسی وضعیت سرورهای اینستاگرام

اگر اینستاگرام شما کار نمی­‌کند، ممکن است این مشکل برای همه رخ داده باشد. قبل از اقدام به انجام هر عمل جدی، بررسی کنید که آیا سرورهای اینستاگرام از کار افتاده‌اند یا شما فقط در اتصال مشکل دارید.
تعدادی از وبسایت‌ها هستند که برای این کار طراحی شده‌اند، اما ما به شما Down Detector را توصیه می­‌کنیم. تنها به پیج اینستاگرام Down Detector بروید و عبارت هیچ مشکلی در اینستاگرام نیست، مشکلات احتمالی در اینستاگرام و یا وجود مشکل در اینستاگرام را نمایش می‌­دهد. همچنین شما می­‌توانید هر مشکلی که با آن رو به رو شده‌اید را گزارش کنید و دیگر کاربران را مطلع سازید.
اگر اینستاگرام از دسترس خارج شده، کار زیادی جز صبر کردن نمی­‌توانید انجام دهید.
اینستاگرام

 اپلیکیشن اینستاگرام را ری‌­استارت کنید

 اگر در سرورهای اینستاگرام مشکلی وجود ندارد و همچنان اپلیکیشن شما کار نمی­‌کند، اپلیکیشن را ببندید و آن را دوباره باز کنید. این کار در Android Pie آسان است و تنها چند ثانیه زمان می­‌برد. گام های دقیق ممکن است بسته به اینکه از چه تلفن هوشمندی استفاده می­‌کنید اندکی تفاوت داشته باشند.
  1. روی مربع  در انتهای راست صفحه کلیک کنید
    اینستاگرام را بالا بکشید تا آن را ببندید
    دوباره اپلیکیشن را باز کنید
ری­‌استارت کردن اینستاگرام ممکن است یک تعمیر سریع باشد، اما اگر مشکل جدی‌تر بود به مراحل بیشتری نیاز است.

 اپلیکیشن را آپدیت کنید

بستن و دوباره باز کردن اینستاگرام بسیاری از مشکلات را حل می‌­کند، اما اگر چنین نشد، ببینید آیا از آخرین نسخه اپلیکیشن استفاده می­‌کنید یا خیر. اما توجه داشته باشید نسخه‌های جدید معمولا علاوه بر ویژگی‌های جدید دارای باگ نیز هستند. اقدامات زیر را انجام دهید تا اینستاگرام خود را آپدیت کنید.
  1.  گوگل پلی استور را باز کنید
    روی آیکن همبرگر در بالای چپ صفحه کلیک کنید تا منو باز شود
    روی My apps & games کلیک کنید
    در کنار اینستاگرام در صورت موجود بودن گزینه آپدیت را بزنید
اتصال به اینترنت

 اتصال خود به اینترنت را بررسی کنید

اگر اینستاگرام فید شما بارگزاری نمی­‌شود و یا قادر به آپلود تصاویر نیستید، ممکن است مربوط به اتصال اینترنت شما باشد. اگر از وای-فای استفاده می­‌کنید ، چندین کار هست که هنگام این اتفاق باید انجام داد، و هرکدام از آنها می‌­تواند مشکل را حل کند. هر کدام از گزینه‌های زیر را امتحان کنید.
  1.  اینترنت داده را خاموش و از اینترنت وای-فای استفاده کنید
    به روتر وای-فای نزدیک‌تر شوید
    روتر را دوباره راه اندازی کنید، حتی اگر اینترنت دیگر دستگاه ها متصل بود
اگر هیچ یک از راه های بالا جواب نداد این حقه را به کار ببرید: وای فای را کاملا خاموش کنید و ببینید آیا اینستاگرام کار ­می‌­کند. اگر این کار جواب داد، زمان خرید روتر جدید فرا رسیده است، اما اگر کار نکرد به روش بعدی سر بزنید.

 تلفن همراه را ر‌ی­‌استارت کنید

مانند بسیاری از مشکلات تکنولوژی، ساده ترین و موثرترین راه ر‌ی­‌استارت کردن دستگاه است. هنگامی که اینستاگرام کار نمی­‌کند نیز همین منطق برقرار است.
در بسیاری از موارد دستگاه‌تان را ریست کنید تا ببینید که فورا مشکلات اینستاگرامتان برطرف می­‌شود. تنها دکمه ی پاور را نگه دارید و روی ر‌ی­‌استارت ضربه بزنید. اگر این روش عملی نشد، به روش  بعدی سر بزنید.
ری استارت گوشی

 اینستاگرام را حذف نصب و آن را دوباره نصب کنید

هر از گاهی هنگام نصب یا آپدیت کردن اینستاگرام یک باگ ظاهر می­‌شود که می‌­تواند منجر به از کار افتادن برنامه شود. تنها راه رفع آن حذف اپلیکیشن و نصب دوباره است.
  1. به تنظیمات بروید
    روی Apps & Notifications کلیک کنید
    اینستاگرام را پیدا و انتخاب کنید
    روی uninstall کلیک کنید
از آنجا، اینستاگرام را در گوگل پلی پیدا و دوباره نصب کنید. به طور خودکار آخرین نسخه دانلود می­‌شود، اما ممکن است نیاز باشد دوباره اطلاعات ورود را وارد کنید.

 فهرست مشکلات رایج را بررسی کنید

اگر تمامی موارد فهرست را امتحان کردید اما اینستاگرام هنوز کار نمی­‌کند، ممکن است یک مشکل منطقی یا یک باگ درون اپلیکیشن باشد. می­‌توانید این مسائل را در فهرست مشکلات اینستاگرام که در وب‌سایت این شبکه اجتماعی قرار دارد را مشاهده کنید.


کد مطلب: 236346

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/236346/چگونه-مشکل-قطع-شدن-اینستاگرام-برطرف-کنیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com