تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
plusresetminus
حزب الله:با تدابیری که اتخاذ شده و طبق تعهد پیمانکار، شهردار و شورای اسلامی شهر مقرر شد که این ایستگاه تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرد.
۰
کد مطلب : ۲۳۶۳۲۴
آغاز حرکت قطار شهری کرج از ایستگاه f / تامین ۱۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاز ۱
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،شهبازی در بازدید از ایستگاه f تا k قطار شهری کرج که روز یکشنبه با همراهی رییس شورای اسلامی شهر و شهردار کرج صورت گرفت، با اشاره به اینکه این پروژه از سال ها پیش در دستور کار قرار گرفت، افزود: جای خرسندی دارد که این بخش از قطار شهری کرج در زمان خدمت این دوره از شورا و دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: بیش از ۴۰ درصد از پیشرفت این پروژه در ۶ ماهه سال ۹۹ بود و مقرر بود که فاز اول آن در نیمه اول امسال تکمیل شود ولی مشکلات مالی و شرایط شیوع کرونا، مانع این امر شد.
شهبازی گفت: با تدابیری که اتخاذ شده و طبق تعهد پیمانکار، شهردار و شورای اسلامی شهر مقرر شد که این ایستگاه تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی افزود: در اجرای پروژه های مهم کرج تعامل بسیار خوبی بین دولت و مجموعه مدیریت شهری این کلانشهر وجود دارد.
استاندار البرز اضافه کرد: شهردار کرج تلاش های بسیاری برای تامین وثایق و کار اجرای بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان اوراق داشته و اکنون کار، نهایی شده و در حال انتقال از بانک مرکزی است.
وی گفت: برای تکمیل فاز اول این پروژه اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیارد تومان در شرایط فعلی نیاز است که  حدود ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت دولت در اختیار است و همراهی لازم را برای تامین ۱۲۷ میلیارد تومان اعتبار نیز خواهیم داشت که تا پایان سال این پروژه ارزشمند و ماندگار پس از سال ها انتظار به پایان برسد.
شهبازی افزود: کمال قدردانی را از تمامی دست اندرکاران این پروژه بویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و پیمانکار پروژه دارم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین