تاریخ انتشارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
plusresetminus
حزب الله:دکتر حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم در گفتگوی خبری عنوان نمود: به حمدالله با تشکیل مجلس یازدهم، افراد خوب و انقلابی به این مجلس راه پیدا کرده اند و مردم توقع دارند عملکرد این مجلس با مجالس گذشته متفاوت باشد.
۰
کد مطلب : ۲۳۶۲۶۵
مجلس انقلابی باید انقلابی عمل کند
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،دکتر حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم در گفتگوی خبری عنوان نمود: به حمدالله با تشکیل مجلس یازدهم، افراد خوب و انقلابی به این مجلس راه پیدا کرده اند و مردم توقع دارند عملکرد این مجلس با مجالس گذشته متفاوت باشد.
 وی افزود: همکاران ما در مجلس بایستی به فضای موجود در کشور و تحریم های ناجوانمردانه آمریکا و عملکرد ضعیف دولت توجه ویژه ای داشته باشند.
شهریاری در این گفتگو ضمن تاکید بر نظارت قوی مجلس بر روند اقدامات جاری در کشور به ویژه در مسایل اقتصادی اضافه نمود: از آنجائیکه مخالفین در داخل و خارج از کشور در صدد بهانه جویی و کشاندن مجلس به مسایل حاشیه ای هستند، حسب فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس یازدهم، مجلس باید انقلابی عمل نماید که به نظرم تاکنون توقعی که مقام معظم رهبری داشتند برآورده نشده است و بایستی این مجلس با برنامه و نظارت قوی خود در حالیکه کشور همانند سایر کشورها درگیر ویروس منحوس کروناست و آثارمنفی آن از نظر اقتصادی و روانی بالا است به وظیفه خود عمل کند و دولت نیز بایستی نسبت به تخصیص کامل بودجه مورد نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از محل صندوق توسعه ملی اقدام فوری نماید.
 
 
 
 
شهریاری در ادامه این گفتگو اضافه کرد: ما شاهد آن هستیم که مقام معظم رهبری تمام تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا را توصیه و شخصا نیز رعایت می نمایند لذا مسوولین و مردم نیز باید برای شکست دادن این ویروس به صورت قابل قبولی به این تصمیمات عمل نمایند. البته ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست آقای رئیس جمهور نیز باید با تصمیمات بهتری مبتنی بر نظارت کارشناسان خبره اقدام و تصمیم گیری نماید.
وی افزود: این روزها متاسفانه مجلس با بدسلیقگی عده معدودی در فضای کنونی جامعه درگیر حواشی شده است که باید با دقت بیشتر همکاران زحمت کش و انقلابی از این مسائل گذر و امور اقتصادی و معیشتی مردم که هم اکنون دغدغه این مجلس انقالبی می باشد و به آن ورود کرده است پررنگ تر پیگیری شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین