تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
plusresetminus
حزب الله:رئیس جمهور افغانستان در هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان‌ملل گفت: به سازمان‌مللی نیاز داریم که بتواند اهدافش را برآورده کند.
۰
کد مطلب : ۲۳۶۱۲۸
غنی: به سازمان‌مللی نیاز داریم که بتواند اهدافش را برآورده کند
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان در سخنانی در هفتاد و پنجمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد از طریق ویدئوکنفرانس اعلام کرد: ما به عنوان یک کشور و یک جامعه متعهد هستیم که برای شروع گفتگوهای مستقیم میان دولت جمهوری اسلامی افغانستان و طالبان تصمیم قاطع گرفته تا همدلی و شجاعت لازم را نشان دهیم.
وی افزود: ما در موج پنجم تروریسم جهانی زندگی می‌کنیم و می‌میریم. در این موج، شبکه‌های تروریستی جهانی با شبکه‌های جنایی بین المللی ارتباط نزدیکی دارند. برای برقراری صلح پایدار در افغانستان، باید ریشه‌های تروریسم را که مانند طاعون در منطقه گسترش یافته و به یک تهدید جهانی تبدیل شده است را برطرف کنیم.
رئیس جمهور افغانستان در ادامه بیان کرد: سازمان ملل متحدی که ما به آن نیاز داریم، یک سازمان دارای صلاحیت‌ها، ظرفیت‌ها، سرمایه‌ها، و تعهدات است که بتواند اهداف و اصولی که در منشور آن گنجانده شده را برآورده کند. ما در افغانستان با یک برنامه روشن در راستای پیشبرد و ارتقای ارزش‌های سازمان ملل متحد که در قانون اساسی ما تجلی یافته است، طی ۵ سال آینده، حرکت و برای تأمین رفاه، امنیت و صلح در کشورمان اقدام خواهیم کرد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین