تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
plusresetminus
حزب الله:حسن عباسی از دوستان و پزشکان معتمد محمدرضا شجریان خواننده موسیقی ایرانی به بهانه فرارسیدن سالروز تولد هشتاد سالگی این هنرمند، آخرین وضعیت درمانی وی را تشریح کرد.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۸۵۴
آخرین وضعیت درمانی استاد محمدرضا شجریان به روایت پزشک معتمد
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، حسن عباسی از دوستان و پزشکان معتمد محمدرضا شجریان دوشنبه سی و یکم شهریور ماه با انتشار یک ویدئو تازه‌ترین اوضاع جسمانی این خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی در آستانه هشتادمین سالروز تولدش را تشریح کرد.
در پیام تصویری حسن عباسی آمده است: «با عرض همه هنردوستان و همه دوستداران استاد شجریان. تولد استاد عزیز را به همه شما تبریک عرض می‌کنم. ما کماکان در خدمت استاد هستیم و شرایط عمومی ایشان را با کمک همه همکاران کنترل می‌کنیم و تمام سعی را می‌کنیم که نهایت راحتی و درمان ایشان را فراهم کنیم. امشب هم کماکان در خدمتشان هستم و از جانب تمام هنردوستان و علاقه‌مندان ایشان دست ایشان را می‌بوسم.»
محمدرضا شجریان در دور جدید تشدید بیماری خود به دلیل عفونت شدید و افت فشار از روز شنبه ۲۵ مرداد در بیمارستان جم و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. وی روز سوم شهریور ماه به دلیل بهبود شرایط عمومی ادامه روند درمانی خود را در منزل پیگیری می‌کند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین