کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گل‌محمدی: تا روز آخر مشخص نیست چه تیمی صعود می‌کند/ روح جنگندگی و مبارزه‌طلبی داریم

ایسنا , 30 شهريور 1399 ساعت 16:00

حزب الله:
سرمربی پرسپولیس گفت: در گروه ما همه تیم‌ها مدعی صعود هستند و تا روز آخر مشخص نیست چه تیمی از این گروه صعود می‌کند.


به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،یحیی گل‌محمدی ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل الدحیل قطر اظهار کرد: هر بازی حساسیت خاص خودش را دارد و این پنجمین بازی گروه‌مان است. الدحیل تیمی است که مدعی صعود از گروه و مدعی قهرمانی این رقابت‌هاست. بازیکنان خیلی خوبی دارد و شرایط تیمی خوبی دارند و بازی کردن جلوی چنین تیمی سخت است.
او ادامه داد: باتوجه به نتایجی که در دو بازی قبل گرفتیم با امیدواری بیش‌تر و با انگیزیه بیش‌تر مقابل حریف قرار می‌گیریم. هر بازی که جلوتر می‌رویم حساسیتش بیش‌تر می‌شود و در گروه ما هم که همه تیم‌ها مدعی صعود هستند و شانس صعود دارند و این به جذابیت گروه اضافه کرده و تا روز آخر مشخص نیست چه تیمی از این گروه صعود کند. امیدوارم که مثل دو بازی قبل عملکرد خوبی داشته باشیم.
گل‌محمدی با بیان این که بازیکنان باتوجه به فشردگی مسابقات شاید بازیکنان تیم مشکلات بدنی پیدا کنند، گفت: اما سعی کردیم که در این یکی دو روز در بحث ریکاوری وقت بگذاریم و امیدوارم بازیکنان مثل دو بازی قبل در شرایط خوبی قرار داشته باشند. بازیکنان بزرگی داریم و روح جنگندگی و مبارزه‌طلبی داریم و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که در دوبازی قبلی از ارسال کرنر و پنالتی نتیجه گرفتید آیا این روند ادامه دارد؟ اضافه کرد: در این دو بازی موقعیت‌های خوبی هم در جریان بازی و هم در ضربات ایستگاهی داشتیم. مقداری در زدن ضربات آخرمان بی‌دقت بودیم وگرنه می‌توانستیم با گل‌های بیش‌تری هم بازی را ببریم. در همه بخش‌های هجومی برنامه داریم و دوست داریم به گل برسیم و در بحث مالکیت هم علاقه زیادی دارم از این طریق گل بزنیم. در ضربات ایستگاهی هم که یکی از فاکتورهای گلزنی است تمرکز داریم.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره تفاوت بازی در قبل و بعد از کرونا با بیان این که در دو بازی اول هم مقابل الدحیل و شارجه خوب بازی کرده بودیم و شرایطمان خوب بود، گفت: اما متاسفانه باتوجه به اتفاقات کرونا سه ماه بازیکن‌ها در قرنطینه بودند و آماده نبودند. بعد ما لیگ را ادامه دادیم و توانستیم با اختلاف و مقتدرانه قهرمان شویم. بعد از آن نقل و انتقالات را داشتیم و بازیکنانی جذب کردیم. طولانی بودن مدت برگزاری باشگاه‌های آسیا خستگی و رخوت در بازیکن‌ها به وجود آورده است.
او ادامه داد: الان ۱۵ ماه است که تیم دارد تمرین می کند و مسابقه می‌دهد و شرایط را برای آن‌ها سخت کرده است. میدانم برای همه تیم‌ها این‌طوری بوده است اما ذهنیت خوب بازیکنان به ما خیلی کمک کرده است و هیچ‌وقت از بردن خسته نشده‌اند. خودشان را واقعا ثابت کرده‌اند و یک هدف بزرگ را در سر دارند و آن هم شاد کردن هواداران است. با توجه به مشکلاتی که به وجود آمده امیدوارم بتوانند این مشکلات را با ایجاد روحیه تیمی و همدلی را برطرف کنند.
گل‌محمدی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت ورزشگاه‌های محل برگزاری مسابقات در قطر با تشکر از فدراسیون فوتبال و دولت قطر گفت: استادیوم‌های زیبایی این‌جا ساخته شده است و هیچ جای دیگر چنین استادیوم‌هایی را ندیده‌ام که این‌قدر مجهز و با تکنولوژی بالا باشند. در هر صورت اعتبار خوبی برای آسیا رقم زدند. هیچ کشوری هم به جز کشور قطر این آمادگی را نداشت که بازی‌های باشگاه‌های آسیا را برگزار کند. از آن‌ها تشکر می‌کنم و برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم.
وی اضافه کرد: ای کاش همه کشورهای آسیا به جایی برسند که استادیوم‌های به این شکل را داشته باشند. کار خیلی سختی است اما می‌شود با برنامه‌ریزی خوب این استادیوم‌ها ساخته شود.


کد مطلب: 235789

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/235789/گل-محمدی-روز-آخر-مشخص-نیست-تیمی-صعود-می-کند-روح-جنگندگی-مبارزه-طلبی-داریم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com