تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
plusresetminus
حزب الله:مدیرکل دفتر آموزش های غیر دولتی وزارت علوم اعلام کرد: با توجه به شرایط کرونا امسال موسسات غیردولتی حداقل افزایش شهریه را اجرا کرده و ۱۵ درصد شهریه را افزایش دادند.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۷۸۶
شهریه موسسات آموزش عالی غیردولتی ۱۵ درصد گران شد
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، فرزانه شمیرانی با اشاره به شهریه مؤسسات غیردولتی در سال تحصیلی جدید گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی به هیئت امنای مؤسسات غیردولتی مجوز داده است تا راجع به شهریه موسسات تصمیم بگیرند.
وی ادامه داد: این شهریه دارای یک حداقل و حداکثر است که حداقل پانزده درصد و حداکثر بیست و پنج درصد می‌تواند نسبت به سال گذشته تغییر کند.
مدیرکل دفتر آموزش‌های غیر دولتی افزود: امسال با توجه به اینکه شرایط کرونا بر کشور حاکم است اکثر مؤسسات غیردولتی همان مصوبه پانزده درصد را اجرا کردند و شهریه‌های خود را بیشتر از این بالا نبردند.
وی یادآور شد: امسال اکثر موسسات غیردولتی فقط ۱۵ درصد افزایش شهریه نسبت به سال گذشته داشتند.
شمیرانی تأکید کرد: مؤسسات غیردولتی و غیرانتفاعی یک بخش خصوصی هستند همان طور که افزایش هزینه‌ها در تمام قسمت‌ها به افراد فشار آورده است این مؤسسات نیز هزینه‌های نگهداری دارند، حقوق اعضای هیات علمی دارند و مجبور هستند مؤسسه را بچرخانند.
وی افزود: افزایش شهریه صفر نشده چون به صورت قانونی می‌توانستند تا ۲۵ درصد افزایش شهریه داشته باشند اما موسسات حداقل را در نظر گرفته و اجرا کردند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین