تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
plusresetminus
حزب الله:با بهره برداری از ۱۳/۵ کیلومتر کلکتورهای جمع آوری آب های سطحی، آب گرفتگی نقاط مختلف این کلانشهر در زمان بارش ها به حداقل خواهد رسید.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۷۲۹
کلکتور جمع آوری آب های سطحی از زیرساخت های مهم شهری است
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،عسگر نصیری در آیین بهره برداری از کلکتورهای جمع آوری روان آب های سطحی عنوان کرد: کلکتور جمع آوری آب های سطحی یکی از زیرساخت هایی است که هنگام احداث شهرها باید به آن توجه شود چرا که در جلوگیری از سیلاب به هنگام بارندگی های طولانی و شرایط جوی نامناسب، نقش بسزایی دارد.
وی با اشاره به اینکه از چند سال گذشته طرح جمع آوری آب های سطحی بر اساس نیاز شهر اولویت بندی شده است، گفت: با حمایت اعضای شورا در ایجاد ردیف های بودجه و تدبیر شهردار کرج احداث کلکتورهای جمع آوری روان آب ها در دستور کار قرار گرفته است.
معاون فنی عمرانی شهرداری کرج از جمله مزایای کلکتورها به تسهیل در عبور و مرور شهروندان به هنگام بارندگی، ارتقای سطح ایمنی معابر در شرایط بحران و جلوگیری از حوادث ناگوار اشاره کرد.
این مسئول ادامه داد: با بهره برداری از ۱۳/۵ کیلومتر کلکتورهای جمع آوری آب های سطحی با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان، آب گرفتگی نقاط مختلف این کلانشهر در زمان بارش ها به حداقل خواهد رسید.
نصیری در پایان با بیان اینکه تلاش مجموعه مدیریت شهری کاهش معضلات شهری و افزایش رضایت شهروندان است از دیگر دستگاه های خدمت رسان از جمله شرکت های حفار، اداره های آب، برق، گاز و مخابرات، همچنین پلیس راهور که در مسائل ایمنی و ترافیک جهت احداث کلکتورها، مدیریت شهری را یاری رساندند قدردانی کرد
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین