تاریخ انتشارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
plusresetminus
سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» در شاهرود روزهای پایانی خود را از فصل بیزانس سپری می‌کند و پس از آن ادامه تصویربرداری در شهرک «نور» دنبال می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۶۶۸
روزهای پایانی «سلمان فارسی» در شاهرود/ گروه عازم «نور» می‌شود
 سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری در شاهرود روزهای پایانی خود را از فصل بیزانس سپری می‌کند.
حسین طاهری تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» بیان کرد: گروه در حال آماده سازی لوکیشن در شهرک نور هستند که ظرف روزهای آتی برای ادامه تصویربرداری به شهرک نور اعزام می‌شوند و بخش‌هایی در تهران تصویربرداری خواهد شد.
سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» از روز عید قربان بعد از توقف کرونایی جلوی دوربین رفت که بخش‌هایی از فصل بیزانس را به تصویر بکشد. سفرهای ترکیه و ارمنستان که پیش‌تر اعلام شده بود به دلیل شیوع کرونا لغو و تصمیم سازندگان بر این شد تا در ایران به کمک ویژوال افکت تصویربرداری انجام شود.
گروه‌های پزشکی در اجرای پروتکل‌های بهداشتی به گروه سازنده کمک می‌کنند تا افراد در سلامت کامل به کار ادامه دهند.
تصویربرداری «سلمان فارسی» زمستان سال گذشته در شهداد کرمان و قشم آغاز شد. این سریال در سه دوره تاریخی ایران باستان، بیزانس و رم جلوی دوربین می‌رود.
«سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته و از جمله بزرگ‌ترین آثار نمایشی تاریخ کشور محسوب می‌شود.
زلال فیلم مجری طرح سریال است و پیش‌بینی می‌شود فیلمبرداری این سریال الف‌ویژه حدود ۵ سال به طول انجامد.
فرهاد اصلانی نقش تاجر را در مجموعه «سلمان فارسی» بازی می‌کند؛ همچنین علی دهکردی، چنگیز جلیلوند و محمدرضا هدایتی نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین