تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
plusresetminus
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران؛

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

حزب الله: براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته عدد ۸۱ را نشان می دهد و هوای تهران در وضعیت قابل قبول است.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۵۷۷
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص آلودگی هوای تهران در این لحظه عدد ۸۱ را نشان می‌دهد و وضعیت هوای تهران سالم است، در حالی که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز شاخص آلودگی هوای تهران ۸۱ و در وضعیت قابل قبول است.
پیش بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان می‌دهد که به مرور با حاکمیت شرایط جوی پایدار طی ساعات گذشته و آغاز تردد خودروها، شاهد افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد خواهیم بود.
طی روز با عدم وزش باد مؤثر، شرایط برای تجمع آلاینده‌ها و درنتیجه کاهش کیفیت هوا فراهم شده، بااین‌حال در مقایسه با روز گذشته شاهد روند کاهشی غلظت آلاینده ازن طی دو روز آینده خواهیم بود. با شروع وزش باد از صبح روز جمعه (۲۸ شهریور ۹۹) و کاهش تردد خودروها در روز تعطیل، تا حدودی از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت قابل‌قبول قرار خواهد گرفت
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین