تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
plusresetminus
حزب الله: اثرات زیست محیطی و فضای سبز پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری بررسی و ارزیابی شد.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۵۳۱
برای حفظ درختان میدان جمهوری تلاش می کنیم
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،حسین محمدی در بیستمین کمیسیون محیط زیست و سلامت با اشاره به گلایه شهروندان از اجرای طرح پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر کرج در تمامی پروژه ها به دنبال این هستند تا کمترین آسیب به محیط ‌زیست و فضای سبز وارد شود و در این راستا در تلاش هستیم تا درختان پروژه میدان جمهوری حفظ شوند.
عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: داشتن گزارش ارزیابی پیامدهای مثبت و منفی زیست‌ محیطی و جنبه های روانی و اجتماعی برای اجرای پروژه‌ الزامی است تا برای اجرای برنامه های توسعه ای که همراه با ملاحظات زیست محیطی باشند کمترین آسیب را به محیط زیست وارد کنند.
محمدی تاکید کرد: مطالعه و برنامه ریزی در جهت شناسایی، حذف یا کاهش آلودگی های زیست محیطی که گریبانگیر مردم و عبارتی فضای سبز محدوده اجرای تقاطع غیر همسطح میدان جمهوری انجام شده است و اعضاء این کمیسیون توجه به مسائل و ملاحظات زیست محیطی را چه قبل و چه بعد ازپروژه  در اولویت قرارداده اند.
رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج افزود: برنامه ریزی ها، فعالیت ها و اقدامات توسعه در کلان شهر کرج می تواند گامی موثر در جهت بهبود وضعیت محیط زیست و در نتیجه ارتقاء سطح کیفیت زندگی مردم باشد از این رو توجه به مطالعات زیست محیطی و به طور مشخص انجام مطالعات ارزیابی اثرات زیست محیطی در مرحله امکان سنجی و مطالعات اولیه طرح ضروری است.
گفتنی است در کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج گزارش کامل از مشاورطرح و ارزیابی زیست ‌محیطی و فضای سبز، ضرورت اجرای پروژه‌ بررسی و نظرات اعضاء کمیسیون بررسی شد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین