تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
plusresetminus
حزب الله: رئیس جمهور آمریکا در نشستی خبری پیرامون موضوعات مختلف از جمله برجام، واکسن کرونا و سازش برخی رژیم‌های عربی با صهیونیست‌ها به اظهار نظر پرداخت.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۵۰۶
ترامپ: اعتبار برجام به زودی خاتمه می‌یابد
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،رئیس جمهور آمریکا با بیان ادعاهای واهی مدعی شد که اعتبار توافق هسته‌ای ایران موسوم به برجام خاتمه می‌یابد و اجازه نخواهد داد ایران به «تسلیحات اتمی» دست یابد.
«دونالد ترامپ» در بخشی دیگر از سخنانش طی نشست خبری در کاخ سفید همچنین گفت که اوایل ماه اکتبر آینده یا احتمالاً نیمه آن توزیع واکسن کرونا در آمریکا آغاز خواهد شد.
وی در واکنش به اظهارات ستاد انتخاباتی «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره آماده نبودن واکسن کرونا گفت: آنها می‌دانستند ما این واکسن را داریم یا به زودی خواهیم داشت.
رئیس جمهور آمریکا همچنین در واکنش به اظهارات جو بایدن که گفته بود تلفات کرونا در آمریکا تا پایان سال به ۲۵۰ هزار نفر خواهد رسید، افزود: اگر خوب عمل کنیم، تلفات از ۲۵۰ هزار نفر کمتر خواهد بود.
ترامپ درباره سازش برخی رژیم‌های عربی با صهیونیست‌ها هم مدعی شد که دست کم سه یا چهار کشور دیگر هم برای پیوستن به توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی آمادگی دارند.
وی ادعا کرد: ما به دنبال اتحاد در خاورمیانه و توقف خونریزی‌ها در این منطقه هستیم.
رئیس جمهور آمریکا افزود: عربستان سعودی هم سرانجام به توافق عادی سازی روابط با اسرائیل خواهد پیوست و این چیزی است که من از گفتگوها خود با پادشاه سعودی برداشت کردم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین