تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
plusresetminus
حزب الله:وزیر راه و شهرسازی از دستور رئیس جمهور برای عرضه فولاد و قیر خارج از بورس خبر داد و گفت: خروجی پرداخت وام ودیعه مسکن به مستاجران قابل قبول نیست.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۴۷۴
انتقاد وزیر راه و شهرسازی از عملکرد بانک‌ها در پرداخت وام ودیعه/دستور روحانی برای عرضه فولاد و قیر خارج از بورس
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، محمد اسلامی در حاشیه مراسم معارفه نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب سلامی با اشاره به اینکه روند پرداخت وام ودیعه مسکن کند است، اظهار کرد: البته خوشبختانه طی 3 روز اخیر سرعت اعطای وام افزایش یافته اما همچنان خروجی خیلی کم بوده و آمار پرداخت وام قابل قبول نیست.
وی ادامه داد: با مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا پرداخت وام ودیعه مسکن ساده سازی و روان سازی شده است. از این رو انتظار می رود مردم با سرعت بالاتری وام را دریافت کنند.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حدود 8 هزار وام ودیعه مسکن به مستاجران پرداخت شده است از آماده تحویل بودن 5 هزار مسکن ملی خبر داد و افزود: 40 هزار واحد مسکن مهر نیز آماده افتتاح بوده که البته بدون برگزاری مراسم افتتاح تحویل آنها را آغاز کرده ایم.
اسلامی درخصوص قیمت مصالح ساختمانی نیز گفت: مسئولان مربوطه باید برای بازار و جلوگیری از گرانفروشی اقدامات لازم را انجام دهند. متاسفانه قیمت همه کالاها لجام گسیخته شده و در حق مردم اجحاف می شود.
وی با بیان اینکه همه از این وضعیت ناراضی هستند گفت: عضو ستاد تنظیم بازار بودن مطرح نیست ما باید بتوانیم بازار را کنترل کنیم. امروز رئیس جمهور دستور داد فولاد و مصالح ساختمانی خارج از بورس عرضه شود در این راستا دستورات لازم به وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار داده شده است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین