تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
plusresetminus
حزب الله:معاون خدمات شهری شهرداری فردیس گفت: سد معبر در خیابان‌های فردیس از ۹ صبح تا ۹.۵ شب ممنوع است ولی واقعیت این است در شرایط اقتصادی فعلی و با توجه به اینکه دستفروشان معیشت خود را از این طریق تامین می کنند، نمی‌توان در برخورد با آنها قهری عمل کرد.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۴۴۲
در شرایط اقتصادی کنونی نمی‌توانیم با دستفروشی برخورد قهری کنیم
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،حشمت الله عزیزی با اشاره به گلایه برخی از شهروندان از وضعیت نامناسب سطل‌های زباله فردیس اظهار کرد: سطل‌های زباله مکانیزه این شهرستان روزانه و به صورت رندم شستشو می‌شود ولی به دلیل گرمی هوا و بی توجهی شهروندان نسبت به خارج کردن به موقع زباله‌ها از منزل شاهد تجمع زباله در سطل‌های زباله و انتشار بوی نامطبوع  هستیم.
وی ادامه داد: البته برخی از سطل‌های زباله مکانیزه سطح شهرستان قدیمی بوده و نیاز به تعویض دارند به همین دلیل قرار است به زودی ۴۰۰ سطل جدید در مناطق مختلف جانمایی و نصب شوند.
این مسئول  با اشاره به اینکه  نصب سطل‌های زباله مکانیزه جدید چهره شهر را تغییر می‌دهد، گفت: به واسطه چرخدار بودن این سطل‌ها امکان جابجایی و انتقال آنها را برای شستشو راحت است.
عزیزی در ادامه به اشاره به معضل سد معبر دستفروشان در خیابان‌های فردیس اشاره کرد و افزود: سد معبر در خیابان‌های  فردیس از ۹ صبح تا ۹.۵ شب ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد ولی واقعیت این است در شرایط اقتصادی فعلی و با توجه به اینکه دستفروشان معیشت خود را از این طریق تامین می کنند، نمی‌توان در برخورد با آنها قهری عمل کرد.
معاون خدمات شهری شهرداری فردیس در پاسخ به آخرین وضعیت شهردار این شهرستان گفت: استعلام وزارت کشور انجام شده و نتیجه نهایی آن هفته آینده مشخص می‌شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین