تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
plusresetminus
حزب الله:منابع امنیتی عراقی از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه سبز بغداد و تدابیر شدید امنیتی به دنبال آن خبر دادند.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۳۹۰
شنیده شدن صدای انفجار مهیب در منطقه سبز بغداد
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ،یک منبع امنیتی عراقی از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه سبز بغداد خبر داد و اعلام کرد: تحقیقات درباره علت این انفجار ادامه دارد.
این منبع بیان کرد: تدابیر امنیتی شدیدی به دنبال شنیده شدن صدای انفجار در منطقه سبز بغداد، حکمفرما شده است. شی ناشناسی امروز صبح منفجر شد و به دنبال آن صدای انفجار مهیبی از سمت مسجد ام الطبول نزدیک به منطقه سبز شنیده شد.
منبع مذکور افزود: به دنبال انفجار علاوه بر اعمال تدابیر شدید امنیتی، بالگردها بر فراز منطقه به پرواز درآمدند و ورودی‌های منطقه سبز در برابر خودروها بسته شده است.
شبکه السومریه عراق هم به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد: نیروهای امنیتی ورودی منطقه سبز را از سمت منطقه القادسیه در بغداد بسته‌اند. پس از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه القادسیه بغداد، کارشناسان مواد منفجره به منطقه مذکور رفته‌اند. نیروهای امنیتی ورودی منطقه سبز از سمت منطقه القادسیه در نزدیکی مسجد ام الطبول را بسته‌اند. عامل صدای مهیب ناشی از انفجار شی ناشناسی است که خساراتی به بار آورده،؛اما تلفاتی به دنبال نداشته است.
شبکه الجزیره به نقل از شاهدان عینی اعلام کرد: بمبی در جاده میان خیابان فرودگاه بین‌المللی بغداد و یکی از ورودهای منطقه سبز منفجر شده است.
به صدا درآمدن آژیر ممتد در سفارت آمریکا در بغداد
این در حالی است که قبل از آن پایگاه بغداد الیوم به نقل از منابع امنیتی عراقی از شلیک چند فروند موشک کاتیوشا به منطقه سبز بغداد خبر داده و گزارش داده بود: موشک‌های کاتیوشا اندکی قبل به اطراف پایگاه نظامی آمریکایی در سفارت آمریکا در منطقه سبز شلیک شده‌اند و سامانه ضد موشک از نوع سی-رام که نظامیان آمریکایی برای حمایت سفارت آمریکا در بغداد نصب کرده‌اند، دو موشک از چند موشک شلیک شده به سفارت را رهگیری کرده است. صدای آژیر ممتد از سفارت آمریکا در بغداد شنیده می‌شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین