تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
plusresetminus
حزب الله:هم‌زمان با شروع فیلمبرداری فیلم «دست خدا» به کارگردانی پائولو سورنتینو، تونی سرویلو به فیلم پیوست.
۰
کد مطلب : ۲۳۵۳۸۱
سورنتینو و ادامه ساخت «دست خدا»/ این فیلم درباره مارادونا نیست
به گزارش شبکه خبری تحیلی حزب الله ، تونی سرویلو بازیگر فیلم «زیبایی بزرگ» به عنوان بازیگر فیلم جدید پائولو سورنتینو با عنوان «دست خدا» انتخاب شد.
فیلمبرداری این فیلم از هفته پیش در ناپل که زادگاه این کارگردان اسکاری است، شروع شده و اکنون به جزیره استرامبولی در سیسیل منتقل شده است.
سورنتینو پیش‌تر از این فیلم به عنوان فیلمی شخصی و صمیمی یاد کرده بود. او با ساخت این فیلم در ناپل، پس از ۲۰ سال بار دیگر به شهر زادگاهش بازگشت. وی سال ۲۰۰۱ نخستین فیلم بلندش با عنوان «یک نفر آن بالا» را در این شهر با بازی سرویلو ساخته بود.
سرویلو ۶۱ ساله بازیگری است که بارها در فیلم‌های این کارگردان نقش‌آفرینی کرده و در چهار فیلم دیگر وی جلوی دوربین رفته است. بازی در فیلم «پیامدهای عشق» در نقش یک حسابدار معتاد به هرویین و بازی در نقش جولیو آندروتی سیاستمدار جنجالی ایتالیایی در فیلم «ایل دیوو» از دیگر همکاری‌های این دو بوده است.
با وجود اینکه جزییاتی از «دست خدا» ارایه نشده اما عنوان فیلم یادآور گلی است مارادونا فوتبالیست مشهور آرژانتینی در جام جهانی سال ۱۹۸۶ با دست به انگلستان گل زد.
با این حال و پس از اینکه اعلام شد مارادونا از فیلم شکایت خواهد کرد، گفته شد این فیلم درباره وی نیست؛ هر چند وی شخصیت معناداری در زندگی سورنتینو محسوب می‌شود.
نتفلیکس که سازنده این فیلم است و آن را احتمالاً سال آینده به صورت آنلاین به نمایش درمی‌آورد و همراه آن اکران محدودی هم در سینماها خواهد داشت.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین